Po jepni një intervistë për punë? Ja si t’u përgjigjeni me sukses pyetjeve - Business Magazine Albania

Po jepni një intervistë për punë? Ja si t’u përgjigjeni me sukses pyetjeve


Gjatë një interviste për punë ju dëgjoni shpesh pyetje të tilla si “Më trego për veten”, “Ke dëgjuar për kompaninë” dhe shpesh herë ju kap paniku, pasi nuk dini se si të përgjigjeni dhe në çfarë konteksti ta merrni pyetjen.

Mos u mashtroni nga këto pyetje të thjeshta. Rekrutuesit me përvojë përdorin pyetje si ato më poshtë për t’ju bërë të ndani detaje që ndoshta nuk kishit planifikuar t’i ndanit gjatë intervistës. Ja çfarë punëdhënësit shpresojnë të mbledhin nga këto pyetje të zakonshme dhe si mund të përgatiteni për t’iu përgjigjur atyre me vetëbesim.

Lexoni: Si të dalloni nga të tjerët në një intervistë pune

Më trego rreth vetes

Përkthimi: Pse je një përshtatje e mirë për kompaninë?

Kjo pyetje e zakonshme në një intervistë duket e drejtpërdrejtë, por gjithsesi vë në panik shumë punëkërkues. Shumë kandidatë fillojnë tregojnë detaje personale që nuk kanë asnjë lidhje me punën. Kur punëdhënësit bëjnë këtë pyetje, ata nuk janë të interesuar të dëgjojnë autobiografinë tuaj. Përkundrazi, ata duan që ju të ndani një version të përshtatshëm të historisë suaj të karrierës. Bazuar në ato që dini në lidhje me kërkesat e punës dhe kompaninë, shpjegoni në mënyrë të përmbledhur sesi përvojat tuaja të mëparshme ju kanë çuar në këtë mundësi, si dhe se si ato ju kanë kualifikuar për këtë rol të veçantë.

Çfarë di rreth kompanisë sonë?

Përkthimi: A po e merr seriozisht këtë intervistë?

Rekrutuesit nuk e bëjnë thjesht këtë pyetje për t’ju ndihmuar të plotësoni boshllëqet. Ata po përdorin këtë pyetje për të vlerësuar interesin tuaj për punën dhe punëdhënësin. Në fund të fundit, pse duhet të interesohen për ju nëse nuk duket se ju interesoheni për ta?

Çelësi për t’iu përgjigjur kësaj pyetje varet në përgatitjen tuaj. Nëse keni marrë kohën për të studiuar organizatën, nuk duhet të keni asnjë problem për t’iu përgjigjet kësaj pyetjeje. Shikoni në faqen e internetit të kompanisë, ndiqni llogaritë e saj në mediat sociale dhe krijoni një Alert Google News për kompaninë për të marrë një informacion më të mirë se si funksionon, si e reklamon veten dhe çfarë vlerëson tek punonjësit e saj.

Lexoni: 4 Mënyra se si të shkëlqeni në një intervistë pune

Më trego për kohën kur…

Përkthimi: Provoje këtë që the. Më jep një shembull.

Shumë punëdhënës pëlqejnë të përdorin këtë linjë pyetjesh – një teknikë e quajtur intervistim i bazuar në sjellje – për të vlerësuar potencialin e një kandidati. Një studim i fundit i TopResume zbuloi se ky ishte faktori i vetëm më i rëndësishëm për punëdhënësit kur vlerësojnë një punësim të mundshëm. Këto pyetje të hapura inkurajojnë kandidatin të ndajë një histori që ilustron se si ata kanë trajtuar një situatë të mëparshme që ka të ngjarë të ndodhë në këtë pozicion të ri.

Kur të ballafaqoheni me këtë pyetje në intervistë, qëndroni në metodën STAR (Situata, Detyra, Veprimet, Rezultatet). Përshkruani një situatë ose detyrë që keni trajtuar. Shpjegoni veprimet që keni ndërmarrë për të zgjidhur çështjen ose për të kapërcyer sfidën dhe përmblidhni rezultatet e veprimeve tuaja. Ndërsa mund të mos jeni në gjendje të merrni me mend çdo pyetje të bazuar në sjellje që një rekrutues mund t’ju ​​bëjë, njoftimi i pozicionit të punës do të ofrojë disa të dhëna. Përdorni njoftimet e publikuara për të krijuar pyetje përkatëse dhe histori të përmbledhura nga historiku juaj i punës që mund t’i ndani për të demonstruar aftësitë tuaja.

Pse po kërkon për një punë të re?

Përkthimi: A ka ndonjë gjë për të cilën duhet të shqetësohemi?

Kjo pyetje bëhet e ndërlikuar për t’iu përgjigjur nëse jeni në një mjerim në situatën tuaj aktuale, ju keni lënë punën tuaj, ose kohët e fundit ju kanë pushuar nga puna. Punëdhënësit duan të gërmojnë në detajet e punës tuaj më të fundit – dhe largimin tuaj – për të kuptuar se çfarë ju motivon dhe të zbulojnë ndonjë informacion shqetësues në lidhje me kërkesën tuaj për punë. Për shembull, nëse filloni të ankoheni se sa i tmerrshëm ishte shefi juaj i mëparshëm, intervistuesi mund të mendojë se jeni ju problemi dhe jo menaxheri juaj.

Pavarësisht se si i lini gjërat me punën tuaj të fundit, shmangni fjalët e këqija për ish-punëdhënësit tuaj dhe mos lejoni që të shfaqni zemërimin tuaj. Ju nuk duhet të gënjeni për situatën, por gjithashtu nuk duhet të jepni detaje. Pranoje të kaluarën, por mos u ndal tek ajo. Në vend të kësaj, përqendrohuni në shpjegimin e asaj që keni mësuar nga puna juaj më e fundit: për veten, aftësitë tuaja, llojin e rolit dhe mjedisin e punës në të cilin lulëzoni, etj. Dhe se si kjo përvojë ju ka çuar në këtë punë. Qëllimi juaj është që ta drejtoni bisedën përfundimisht pse jeni të emocionuar për këtë mundësi pune, në këtë kompani dhe pse jeni një përshtatje e mirë për pozicionin.

Lexoni: Ja çfarë nuk duhet të thoni asnjëherë në një intervistë pune

A ke ndonjë pyetje për ne?

Përkthimi: Sa interesohesh për këtë mundësi?

Mënyra më e keqe e mundshme për t’iu përgjigjur kësaj pyetjeje është, “Jo”. Rekrutuesi pret të paktën një pyetje nga ju.

Mos bini pre e këtij truku. Ndërsa disa pyetje do të shfaqen natyrshëm gjatë bisedës suaj me një intervistues, është më mirë të përgatisni një listë me pyetje përpara që mund të bëni.

/FCompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0