Po hasni vështirësi me punën në distancë? Ja si t’i kapërceni ato! - Business Magazine Albania

Po hasni vështirësi me punën në distancë? Ja si t’i kapërceni ato!

Punë në distancë

Puna në distancë ofron përfitime si fleksibilitet dhe mundësi të reja, por gjithashtu sjell sfida që kërkojnë zgjidhje të menduara. Disa sfida të zakonshme të punës në distancë përfshijnë uljen e produktivitetit, ruajtjen e kohezionit të ekipit, mbingarkesë takimesh virtuale, angazhimin e ulët të punonjësve, sigurimin e barazisë së pagave dhe menaxhimin e dallimeve në zonën kohore.

Pavarësisht se puna në distancë vazhdon të jetë një zgjedhje masive dhe në rritje për shumicën e punonjësve, shumë prej tyre po hasin edhe vështirësi. Por, cilat janë disa nga këto sfida dhe si t’i kapërceni ato?

1- Produktiviteti vuan

Një sfidë e rëndësishme për ekipet në distancë është ruajtja e produktivitetit. Sipas sondazheve të fundit, 35% e agjencive kanë përjetuar një rënie të produktivitetit që nga kalimi në punë në distancë. Kjo rënie nxjerr në pah një çështje kritike: ndërsa puna në distancë ofron fleksibilitet, ajo gjithashtu sjell shpërqëndrime dhe prish rrjedhat e vendosura të punës. Ndërsa ekipet përshtaten me mënyrat e reja të punës, gjetja e strategjive efektive për të mbështetur produktivitetin dhe angazhimin mbetet një pengesë kryesore për shumë organizata.

Për të adresuar sfidat e produktivitetit në ekipet e largëta, vendosni qëllime të qarta dhe inkurajoni rutinat e strukturuara të përditshme. Kjo ndihmon në reduktimin e shpërqëndrimeve dhe i mban anëtarët e ekipit të fokusuar në detyrat e tyre. Produktiviteti përmirësohet kur ekipet në distancë punojnë nga hapësirat e bashkëpunimit, të cilat janë të disponueshme në mbarë botën.

2- Ruajtja e kohezionit të ekipit

Një nga sfidat kryesore të punës në distancë është ruajtja e kohezionit të ekipit. Në industri si Teknologjia e Informacionit profesionistët shpesh luftojnë për të nxitur një ndjenjë uniteti dhe bashkëpunimi midis anëtarëve të ekipit të shpërndarë. Për më tepër, 40% e punëtorëve në distancë humbasin ndërveprimet ballë për ballë me kolegët e tyre, gjë që mund të çojë në ndjenja të izolimit dhe të pengojë komunikimin spontan që zakonisht forcon lidhjet e ekipit.

Për të adresuar këtë, organizatat duhet të zbatojnë aktivitete të fuqishme virtuale të krijimit të ekipit dhe të krijojnë kontrolle të rregullta, të strukturuara për të siguruar që punonjësit në distancë të mbeten të angazhuar dhe të lidhur, duke ruajtur kështu frymën e bashkëpunimit thelbësor për punën ekipore efektive.

3- Lodhje nga mbingarkesa e takimeve virtuale

Ndërsa 78% e punëtorëve në distancë janë shumë të angazhuar, mbështetja në videokonferencat mund të shkaktojë lodhje apo ngarkesë. Edhe pse 67% i shohin takimet virtuale po aq produktive sa ato personale, ruajtja e kohezionit të ekipit mbetet e vështirë. Për më tepër, fleksibiliteti i punës në distancë mund të mjegullojë kufijtë e punës dhe jetës, duke çuar në konfuzion. Kështu, balancimi i avantazheve dhe sfidave të punës në distancë është thelbësor si për punonjësit ashtu edhe për punëdhënësit.

Për të zgjidhur lodhjen si pasojë e komunikimit virtual në punë në distancë, përdorni më pak takime me video dhe mbështetuni më shumë në komunikimin me shkrim. Kjo u jep punonjësve më shumë kontroll mbi kohën e tyre dhe redukton nevojën për ndërveprim të vazhdueshëm në kohë reale.

4- Nxitja e angazhimit të punonjësve

Puna në distancë mund të paraqesë sfida të tilla si izolimi dhe boshllëqet e komunikimit, duke ndikuar në produktivitetin dhe kënaqësinë në punë. Programet e trajnimit ndihmojnë në adresimin e këtyre çështjeve duke nxitur angazhimin dhe duke i pajisur punonjësit me aftësi thelbësore. Meqenëse 69% e punonjësve të pakënaqur nuk ndihen të vlerësuar, fokusimi në trajnim mund ta përmirësojë ndjeshëm këtë aspekt. Duke investuar në trajnime të përshtatura, organizatat mund të rrisin angazhimin, të rrisin performancën dhe të sigurojnë që punonjësit të ndihen të vlerësuar dhe të lidhur.

5- Sigurimi i barazisë së pagave

Një sfidë e rëndësishme në punën në distancë është sigurimi i barazisë së pagave në vende gjeografike dhe midis gjinive. Për më tepër, kalimi në punën në distancë ka nxjerrë në pah boshllëqet e vazhdueshme të pagave gjinore. Sipas hulumtimit nga Qendra Kërkimore Pew, në vitin 2022, gratë amerikane zakonisht fitonin 82 cent për çdo dollar të fituar nga burrat. Kjo pabarazi shtrihet përtej pagave, madje duke prekur pronësinë e biznesit. Themeluesit femra shpesh përballen me sfida të rëndësishme në arritjen e vlerësimit të drejtë kur shesin bizneset e tyre. Për çdo 1 milion dollarë që një themeluese femër merr në një shitje biznesi, një themelues mashkull mund të marrë 1.5 milion dollarë për një biznes të ngjashëm, duke reflektuar një pabarazi të konsiderueshme.

Lexo edhe: Ekspertja e klimës në firmën e Bill Gates thotë se 3 cilësi janë vendimtare për liderët e suksesshëm

 

Këto pabarazi mund të çojnë në ndjenja demotivimi dhe një ndjenjë të nënvlerësimit midis punëtorëve dhe sipërmarrësve në distancë. Për të nxitur një vend pune të drejtë dhe gjithëpërfshirës në distancë, kompanitë duhet të sigurojnë që kompensimi dhe mundësitë e biznesit të jenë të barabarta për të gjithë punonjësit, pavarësisht vendndodhjes ose gjinisë së tyre, duke u fokusuar në cilësinë dhe ndikimin e punës së tyre.

6- Dallimet në zonën kohore

Menaxhimi i dallimeve të zonave kohore është një sfidë e rëndësishme në punën në distancë, shpesh duke ndikuar në komunikimin dhe produktivitetin. Me 31% të punonjësve në distancë që raportojnë një përzierje të punës asinkrone dhe sinkrone, përafrimi i orareve në zona të ndryshme kohore mund të jetë kompleks. Në fakt, 19% e punëtorëve në distancë përballen me sfida të zonës kohore, të cilat mund të çojnë në vonesa në përgjigje dhe të pengojnë bashkëpunimin. Për të zbutur këto çështje, kompanitë mund të zbatojnë strategji si ndryshimi i orareve të takimeve dhe përdorimi i mjeteve të komunikimit asinkron për të siguruar që të gjithë anëtarët e ekipit të mbeten të angazhuar dhe të informuar, pavarësisht vendndodhjes së tyre.

7- Sigurimi i pastërtisë në hapësirat e largëta të punës – sfida e fshehur

Puna në distancë shpesh shtrihet përtej zyrës së shtëpisë në hapësira të përbashkëta si kafenetë ose mjediset e bashkëpunimit, ku pastërtia mund të jetë një çështje e rëndësishme. Shumë punëtorë në distancë e gjejnë veten duke punuar në kushte më pak se ideale, me standarde të papërshtatshme higjienike në zonat publike ose të përbashkëta. Kjo mungesë pastërtie mund të çojë në rritje të problemeve shëndetësore, të tilla si sëmundje të shpeshta, të cilat nga ana e tyre rezultojnë në më shumë ditë të sëmura dhe ulje të produktivitetit.

Një studim zbuloi se punonjësit në vendet e pastra të punës morën mesatarisht 24% më pak ditë sëmundje krahasuar me ata në mjedise më pak të pastra. Adresimi i këtyre shqetësimeve të pastërtisë është thelbësor për ruajtjen e një rutine të shëndetshme dhe efikase të punës në distancë, pasi pastërtia e hapësirës së punës ndikon drejtpërdrejt në performancën dhe mirëqenien e përgjithshme të punës.

8- Roli vendimtar i temperaturës në produktivitetin e punës në distancë

Mjedisi i duhur është vendimtar për produktivitetin. Një faktor që ndikon vazhdimisht në punë është temperatura. Sipas studimeve është zbuluar se  temperaturat e luhatshme sjellin shpërqëndrim. Nxehtësia sjell rënie të produktiviteti, pasi fokusi humbet dhe kërkohet më shumë kohë për realizimin e detyrave.

Sipas hulumtimit të kryer nga Laboratori Kombëtar Lawrence Berkeley, temperatura ideale në vendin e punës varion midis 70°F dhe 73°F – domethënë midis 21°C dhe 23°C. Kur temperatura rritet mbi këtë interval, performanca mund të bjerë ndjeshëm. Mbajtja e një temperature të përshtatshme për të rritur fokusin dhe efikasitetin në çdo mjedis pune në distancë është shumë e rëndësishme.

Pra,  puna në distancë ofron fleksibilitet dhe mundësi të reja, por sjell edhe sfida që kërkojnë zgjidhje të menduara. Duke trajtuar çështje të tilla si produktiviteti, kohezioni i ekipit, lodhja e komunikimit dhe kompensimi i drejtë, organizatat mund të krijojnë një mjedis më efektiv dhe mbështetës të punës në distancë.

entrepreneur.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0