“Unë do të thosha se ditët e reklamimit siç i njohim sot numërohen dhe ne duhet të fillojmë të mendojmë për një botë pa reklama,” tha Pritchard për delegatët në CES 2019.
Lexoni: Kur markat nuk dinë të “markojnë” veten
Rritja e ambienteve pa reklama – qofshin platforma që transmetojnë drejtpërdrejtë ose folës të aktivizuar me zë – së bashku me përdorimin e mjeteve të bllokimit të reklamave dhe qëndrimit larg nga mediat elektronike transmetuese, po kontribuojnë në këtë trend.
Njëra nga mënyrat se si kompanitë si P&G mund të angazhohen me konsumatorët është nëpërmjet produkteve dhe zgjidhjeve të zgjuara, si furçë dhëmbësh të mundësuar me internet nga Oral-B dhe platformë dixhitale Olay’s Skin Advisor, të cilat ofrojnë produkte bukurie të personalizuara për klientët.
Marrëdhëniet e drejtpërdrejta me konsumatorët në këtë mënyrë mund të “na mundësojë që të fillojmë të arrijmë vizionin që ne kemi qenë duke u përpjekur të krijojmë për një kohë të gjatë, që lëviz nga një marketing masiv në masë deri në ndërtimin e një marke në masë”, tha Pritchard.
“Dhe kur ju keni këto lloje të teknologjive të futura në produkte, ato në fakt i bëjnë më të rëndësishme për përvojën e ndërtimit të markës. Unë mendoj se kjo eventualisht mund të zëvendësojë reklamat siç i njohim ne sot.”
Nëse reklamimi tradicional është nën presion, Pritchard njoftoi se një uri për rritjen e shërbimeve dhe personalizimit do të shoqërohet nga një dëshirë e mëtejshme në mesin e konsumatorëve për të mësuar se çka përfaqëson një markë.
“Ne kemi një aspekt funksional të markës sonë dhe një aspekt emocional të markës sonë,” shpjegoi Pritchard – një komponent i përzierjes së marketingut që nuk duhet të neglizhohet.
Lexoni: Ja të dhënat që tregojnë se reklama e Colin Kaepernick për “Nike” është marketing i suksesshëm!
Tregtari i reklamave më të madha në botë sugjeroi që një përqendrim i veçantë në eksperiencën e konsumatorit është thelbësor për mënyrën se si P&G do ta ndjekë këtë aspiratë.
“Ajo që ne mendojmë është çdo aspekt i përvojës së konsumatorit dhe duke u përpjekur për ta bërë atë më të mirë: produktin, paketën, komunikimin, dyqanin, internetin, përdorimin para dhe pas të produktit dhe se si të gjitha këto vijnë së bashku,” tha ai.
burimi: warc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.