Përse bizneset nuk po përdorin rrjetet sociale

Përse bizneset nuk po përdorin rrjetet sociale

Me zhvillimin e mediave sociale dhe platformave të reja si Threads, bizneset po vendosin të tërhiqen pak nga peizazhi digjital. Numri gjithnjë e më i madh i opsioneve të mediave sociale paraqet një sfidë për kompanitë në përcaktimin e platformave që duhet të përparojnë. Rrjetet sociale janë bërë një mjet i rëndësishëm për ndërtimin e markës dhe lidhjen me konsumatorët, duke e bërë procesin e zgjedhjes së platformave edhe më të rëndësishëm.

Në dekadën e fundit, ka qenë pothuajse i detyrueshëm për markat serioze të krijojnë një prani të fortë në media sociale. Nathan Allebach, drejtori kreativ i Allebach Communications, i cili ka punuar me marka si Utz Snacks dhe Steak-umm, shpjegon se mbajtja e një pranije në media sociale ka qenë një mjet për t’u lidhur me konsumatorët dhe për të ndihmuar në zbulimin e markës.

Megjithatë, në vend që të bashkohen në mënyrë të pafiltruar në çdo platformë të re që dalin, bizneset po bëhen më selektive në platformat ku do të investojnë kohën dhe burimet e tyre. Ata po nxjerrin mësim nga markat që kanë braktisur mediat sociale vite më parë. Lush Cosmetics ishte ndër markat e para të mëdha që morën një vendim të tillë. Në vitin 2019, ata vendosën të ndalojnë postimet në platformat e media sociale të kontrolluara nga Meta (ish-Facebook), për shkak të shqetësimeve lidhur me algoritmet e mediave sociale dhe ndikimin negativ të mundshëm tek të rinjtë. Edhe pse Lush u rikthye përkohësisht në këto platforma gjatë pandemisë COVID-19 për të komunikuar me klientët gjatë kufizimeve, marka e bukurisë tani është tërhequr përsëri. Ata kanë qenë jashtë mediave sociale për pothuajse dy vjet – dhe aktualisht nuk kanë plane për t’u rikthyer.

Lexo:Zgjidhjet “Green”, AKSHI: Planifikojmë 20 % kursim të energjisë në Datacenter-in qeveritar shqiptar

Lançimi i fundit i Threads rihap debatin nëse duhet të pranohen apo jo aplikacionet e reja. Threads, e cila tashmë ka mbi 100 milion përdorues brenda një jave, ofron markave një grup gjithnjë e më të rritur të klientëve potencialë. Megjithatë, vendimi se nëse do adoptohet kjo platformë e re nga bizneset është i vështirë.

Markat hasin me çështjet e reputacionit dhe abuzimit të përdoruesve. Në të njëjtën kohë, disa marka mund të kenë shqetësime specifike lidhur me Threads, pasi Meta ka treguar më parë se ka aftësinë të zhvillojë aplikacione që synojnë të konkurrojnë dhe të zëvendësojnë konkurrentët ekzistues (siç ishte rasti me Instagram Reels që u krijua për të konkurruar TikTok-un), por që nuk arrijnë gjithmonë të kenë sukses afatgjatë. Kështu, kompanitë rrezikojnë të investojnë burime të konsiderueshme për të ndërtuar një prezencë në një platformë që mund të zhduket brenda disa muajsh.

 

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0