Përmirësoni komunikimin me këto sjellje - Business Magazine Albania

Përmirësoni komunikimin me këto sjellje

Komunikimi është ndër aftësitë e buta me rëndësinë më të madhe në mjediset e punës, si në mbarëvajtjen në karrierë edhe në rezultatet e kompanisë.

Më poshtë, ju sjellim disa veprime që duhet të keni parasysh për një komunikim më cilësor.

Qasjuni të dëgjuarit si një mundësi për të mësuar

Kjo do të thotë të bëni shumë pyetje për t’u qartësuar, marrje më të mirë të informacionit dhe një kuptim më të mirë të perspektivave të tjera. Jo vetëm që pyetjet ju mundësojnë informacion që ju drejton tek një kuptim më i mirë, por dhe vetë procesi i të bërit pyetje ju ndihmon që të qëndroni të angazhuar.

Për shembull, Jeff Bezos, krijuesi i Amazon, është padyshim një njeri idesh, por ai ia dedikon një pjesë të mirë të suksesit të tij të dëgjuarit dhe të mësuarit nga ekipi i tij.  Fillimisht ai nuk ishte dakord me idetë e tyre, por i suportonte ato dhe arriti sukses të vërtetë.

Të dëgjuarit efektiv kërkon që ju të bëni mjaftueshëm kohë për një bisedë të vërtetë, pa u përpjekur që të bëni multitask ose të ngusni folësin. Unë kam kuptuar se liderët më të mirë, shpesh janë të fundit që flasin dhe janë shumë proaktivë në dhënien e vëmendjes tek anëtarët e tjerë të grupit, për të mësuar së pari opinionin e tyre, para se të ofrojnë të vetin.

Të gjithë ne njohim njerëz, të cilët janë dëgjues pasivë, që do të thotë se ata bëjnë sikur dëgjojnë, ndërkohë mendja e tyre është diku tjetër. Kjo rezulton në shumë informacion të humbur dhe sigurisht që vërehet mungesa e interesit nga personi që po flet.

Dëgjoni me empati për të kuptuar perspektivën

Empatia do t’ju japë gjithmonë një kuptim më të mirë për dëgjuesin, teksa gjithashtu e bën folësin të ndihet i kuptuar. Ju perceptoni informacionin sipas eksperiencës së atij personi, në një mënyrë më subjektive. Rezultati është një marrëdhënie më e mirë dhe një dëshirë për të ndjekur vendimin tuaj të lidershipit.

Përfaqësuesve të markave u nevojitet dëgjimi empatik për të kuptuar cili është klienti i tyre në një nivel human dhe çfarë i nxit sjelljet e tyre. Atyre u duhet të punojnë me pasion për produktet, të cilat rezonojnë me ndjenjën dhe kënaqësinë që do të përjetojë klienti.

Vini re gjuhën e trupit për të kuptuar përmbajtejn jo verbale

Ju mund t’i jepni kuptimin e plotë asaj çfarë po thuhet, nëse ndiqni gjuhën jo verble të folësit, lëvizjet e tyre dhe mënyrën se si ata ju shohin (ose nuk ju shohin). Ky është një nivel më i lartë ndërveprimi, sepse tani ju po e shihni dikë, përveçse po dëgjoni fjalët e tyre.

Kërkimet kanë treguar se 60-90% e komunikimit tonë më të tjerët është jo verbal, çka do të thotë se gjuha e trupit, të cilën ju mund të jeni duke e injoruar, është jashtëzakonisht shumë e rëndësishme.

Si një lider biznesi, si mund të merrni vendime të mira më gjysmën e inputit real?

Përmblidhni atë që keni dëgjuar për të konfirmuar

Nëse nuk arrini të konfirmoni, ju mund (siç shumë lider bëjnë) të përfundoni duke hamendësuar gabim. Nuk duhet të keni kurrë turp të pranoni se atë që dëgjuat, nuk e dëgjuat siç duhet, çka do të thotë se do të bindni folësin se ju keni qenë duke e dëgjuar dhe jeni të gatshëm të dëgjoni dhe inpute të tjera.

Në të gjitha rastet duhet të fokusoheni që të shmangni gabimin e zakonshëm të të dëgjuarit ku ju bëni sikur dëgjoni teksa mendja juaj është diku tjetër, duke formuluar një përgjigje në vend që të dëgjoni ose të aplikoni pështypjet tuaja teksa dëgjoni. Kjo e gjitha lind si nevojë e ditëve të sotme për t’i vendosur njerëzit përpara dhe ruajtja e balancave mes rezultateve financiare të forta dhe impaktit pozitiv në komunitet.

Ditët e liderëve që “komandojnë dhe kontrollojnë” kanë ikur me kohë. Nëpërmjet internetit dhe rrjeteve sociale, të gjithë bashkëpunëtorët tuaj e dinë se kush jeni dhe se si operoni. Ata menjëherë migrojnë tek kompanitë dhe liderët, të cilët tregojnë mirëkuptm dhe empati si dhe rezultate dhe aftësinë për të ndryshuar. Nuk është kurrë vonë të mësoni dhe të përshtateni dhe të merrni ekipin tuaj me vete.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0