Përdorimi i TikTok ka filluar të ngadalësohet, a është fajtori TikTok Shop? - Business Magazine Albania

Përdorimi i TikTok ka filluar të ngadalësohet, a është fajtori TikTok Shop?

TikTok Shop

TikTok mund të ketë qenë aplikacioni më i mirë në botë për nga shkarkimet dhe shpenzimet konsumatore në vitin 2023, por nuk ishte në krye për nga përdorimi aktual. 

Vitin e kaluar, Facebook përsëri mbajti pozicionin e tij nr. 1, nga përdoruesit aktivë mujorë, i ndjekur nga aplikacionet e tjera në pronësi të Meta WhatsApp, Instagram dhe Messenger, të gjitha këto ishin përpara TikTok. Tani të dhënat e reja tregojnë se rritja e TikTok filloi të ngadalësohej, duke shtruar pyetjen, nëse duhet të fajësohet lëvizja e aplikacionit në tregtinë elektronike përmes TikTok Shop.

Sipas të dhënave të reja nga firma e inteligjencës së tregut, Sensor Tower , ndërsa rritja e TikTok mbetet pozitive, kjo rritje po ngadalësohet. Në vitin 2022, përdoruesit aktivë mujorë të TikTok u rritën mesatarisht 12% nga viti në vit në tremujor, por kjo shifër ra në 3% nga viti në vit në tremujor në 2023. Ndryshimi vjen pas lançimit të TikTok Shop nga TikTok në SHBA.

Por, përqafimi i platformës së blerjeve nga shitësit ka filluar të çojë në ankesa, me disa që ankoheshin se TikTok Shop po e kthente aplikacionin në një “djerrinë të mbushur me reklama” dhe një hapësirë ​​”distopike”. Diku tjetër në web, Redditors kanë debatuar nëse TikTok Shop e ka “shkatërruar” aplikacionin, i cili tani është i mbushur me njerëz që hedhin, apo shesin produkte të lira, siç tha një përdorues i Reddit.

Në Reddit gjen shumë më tepër që ankohen për të njëjtën gjë gjatë vitit të kaluar, duke thënë se si TikTok është “i bezdisshëm tani për shkak të Dyqanit TikTok dhe të shohësh reklama pak pas çdo video është një përvojë zhgënjyese.

Ndërkohë që përdoruesit e TikTok po përshtaten me rrjetin e tyre të preferuar social duke u kthyer në një qendër online, aplikacioni Shop Seller i TikTok, i cili fuqizon iniciativën e tij të tregtisë elektronike, është rritur.

Instagram mund të përfitojë përfundimisht nga zhgënjimi i përdoruesve rreth TikTok Shop, duke pasur parasysh se aplikacioni në pronësi të Meta hoqi skedën e tij të Dyqanit në janar të vitit të kaluar dhe vrau blerjet e drejtpërdrejta në mars. Kjo mund ta bëjë atë potencialisht më të pranueshëm për ata që duan të shmangin më shumë thirrje të drejtpërdrejta për veprim për të blerë brenda aplikacionit.

Lëvizja e Metës u shkaktua nga tendencat më të gjera të industrisë, të cilat duket se nuk janë të mira për të ardhmen e TikTok Shop. Blerjet e drejtpërdrejta kishin lulëzuar gjatë pandemisë dhe shitjet e tregtisë elektronike u rritën në qiellSidoqoftë, përdoruesit nuk janë ende aq të mërzitur me TikTok Shop sa të braktisin aplikacionin për Instagram Reels.

Sensor Tower zbuloi se rritja mujore e përdoruesve aktivë të Instagramit ka qenë relativisht e qëndrueshme në mesatarisht njëshifrore dhe nuk është ndikuar ndjeshëm negativisht, ose pozitivisht që nga lancimi i aplikacionit TikTok Shop Seller.

Të dhënat nga një firmë tjetër, Appfigures, gjithashtu mbështesin këtë përfundim, por shtojnë se, megjithëse të ardhurat e TikTok kanë qenë në rritje, shkarkimet e tij kanë qenë të ndenjura, ose kanë rënë më shumë se në rritje, një trend që po vazhdon për më shumë se një vit tani, duke përfshirë globalisht dhe në Shtetet e Bashkuara.

techcrunch.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0