Për momentin Netflix nuk mendon për një abonim me kosto të ulët me reklama - Business Magazine Albania

Për momentin Netflix nuk mendon për një abonim me kosto të ulët me reklama

Netflix

Pozicioni i gjigantit të transmetimit është i qartë, pavarësisht njoftimit se Disney +, konkurrenti kryesor i tij, analizon planet me kosto më të ulët me reklama të integruara.

Disa ditë më parë, shërbimi i transmetimit Disney+ njoftoi se po analizon mundësinë e ofrimit të një abonimi me kosto të ulët, që përfshin praninë e reklamave nga markat e tjera. Përballë deklaratës, Netflix ka shënuar pozicionin e tij: për momentin nuk ka plane për të përfshirë reklamat e palëve të treta në modelin e tij të biznesit. Njoftimi u bë nga CFO i kompanisë, Spencer Neuman, gjatë pjesëmarrjes së tij në konferencën Morgan Stanley Technology, Media dhe Telecom. Drejtuesi më i lartë i kompanisë siguroi se, megjithëse Netflix nuk ka asgjë kundër reklamimit, modeli i tij aktual nuk e mendon atë.

Lexoni: Filmat me të cilat u rritëm/ Amazon blen shtëpinë e njohur kinematografike, konkurrencë me Netflix dhe Disney

Siç shpjegoi Stanley, përvoja e përdoruesit është një çështje prioritare për Netflix dhe përfshirja e pranisë së markave të palëve të treta mund të ndikojë negativisht në të. Ndonëse më vonë ai sqaroi se nuk u mohua ideja, derisa të gjejnë një mënyrë për ta kombinuar me përmbajtjen e tyre pa qenë invazive. Ato, siç e dimë nga përvoja jonë, paraqesin mjaft sfidë.

Realiteti është se me opsionet e reja në treg (HBO Max, Disney+, Paramount dhe Amazon Prime për të përmendur vetëm disa), Netflix po përballet me konkurrencë të ashpër dhe disa nga këto platforma tashmë po eksperimentojnë me modele të abonimit me kosto më të ulët, krahas përfshirjes së reklamave.

Megjithëse Netflix mbetet lider i padiskutueshëm në transmetim me më shumë se 222 milionë abonentë në mbarë botën (i ndjekur nga Disney+ me 179 milionë), depërtimi i tij nuk është i njëjtë në të gjitha vendet dhe shifrat e rritjes janë ngadalësuar. Këto fakte mund ta detyrojnë kompaninë të rimendojë çështjen ose të zhvillojë modele biznesi të diferencuara sipas rajonit në të ardhmen.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0