Panelet diellore, prodhuesit kërkojnë që tepricat t’i blejë OSHEE - Business Magazine Albania

Panelet diellore, prodhuesit kërkojnë që tepricat t’i blejë OSHEE

~2 minuta lexim


Prodhuesit e  energjisë diellore kërkojnë që të kenë të siguruar shitjen e energjisë që prodhojnë, duke kërkuar që në raste tepricash dhe pamundësisë për shitje, energjia të blihet nga OSHEE.

Në një takim të zhvilluar së fundi me palët, Ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë Belinda Balluku, theksoi se grupi i punës së ministri duhet të nisë hartimin e udhëzimit.

Ky udhëzim pritet të përcaktojë rrugën se si do të bëhet blerja e energjisë nga panelet diellore që prodhojnë energji të rinovueshme.

Lexo: Krijohet ora e parë e pajisur me panel diellor

Mangësitë në dokumentat ligjorë dhe pengesat që kanë hasur prodhuesit e energjisë, kanë bërë që në ministri të ketë ankesa të herëpashershme nga vetë prodhuesit.

Por, ndërsa ekspertët e Ministrisë së Energjisë pritet të plotësojnë dokumentat që tregu të funksionojë, Operatori i Shpërndarjes së Energjisë nuk duket i gatshëm të blejë energjinë elektrike tek prodhuesit e energjisë diellore. Një blerje sipas kërkesave të klientit dhe jo nevojave të kompanisë OSHEE, rrezikon të rrisë kostot sipas kësaj të fundit.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0