Pandemia COVID-19: Formula 1 ka humbur 320 milionë euro - Business Magazine Albania

Pandemia COVID-19: Formula 1 ka humbur 320 milionë euro

Liberty Media, kompania amerikane që zotëron të drejtat e Formula 1, që nga viti 2017 (i bleu ato për 8,000 milionë) ka njoftuar, se vitin e kaluar humbjet ekonomike për shkak të pandemisë ishin 380 milionë dollarë (rreth 320 milion euro).

Megjithëse gjatë kampionatit botëror të shkuar u zhvilluan 17 gara, pagesat nga skuadrat u zvogëlua me 250 milionë, ulje pësuan edhe tarifat për organizimin e garës, që krijuan deficitin financiar në bilancin e vitit 2020.

“Të ardhurat nga promovimi i garës ranë, pasi tifozët u ndaluan të merrnin pjesë në të gjitha garat, përveçse në tre prej tyre, duke bërë që të ndryshohen një herë në kushtet e kontratës për garat e planifikuara që mbetën në kalendar për 2020,”– shpjegon Liberty.

Televizionet gjithashtu paguan më pak, pavarësisht nga fakti, se me 15 gara teknikisht të sigurta, çmimi mbeti i njëjtë. Gjithashtu edhe të ardhurat e sponsorëve shteruan, veçanërisht në garat, ku një sponsor ishte i rëndësishëm për emrin dhe mikpritjen.

CALCIO E FINANZA

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0