Nuk je i sigurt se ku do të përqëndrohesh në jetë? Richard Branson dhe Beyoncé na japin zgjidhjen! - Business Magazine Albania

Nuk je i sigurt se ku do të përqëndrohesh në jetë? Richard Branson dhe Beyoncé na japin zgjidhjen!

Nuk je i sigurt se ku do të përqëndrohesh në jetë? Richard Branson dhe Beyoncé na japin zgjidhjen!

Paraardhësit tanë shpesh përballeshin me mungesë – me shumë pak ushqim, informacion ose mundësi. Sot, ata prej nesh që kemi fatin të jetojmë në vende të pasura, përballemi më shumë me bollëk. Dhe nuk po flasim vetëm për miliona snack-e joshëse, por të pashëndetshme në supermarketin tuaj lokal. Mundësitë për atë çfarë të shikosh, lexosh, ose bësh për të investuar në vetvete ose karrierën tënde në çdo moment janë të pafundme. Është mirë të kesh kaq shumë mundësi, derisa kjo fillon të bëhet paralizuese. Si mund të kalosh përmes gjithë këtij zhurmimi të mundësive dhe të zgjedhësh një rrugë që të përparosh në jetë? Themeluesi i Virgin, Sir Richard Branson, ka një sugjerim të cilin ai e quan “teoria e rretheve”. Dhe siç duket, edhe Beyoncé është një mbështetëse e madhe e kësaj qasjeje.

Sa i gjerë duhet të jetë rrethi yt?

Nëse ke marrë ndonjë kurs fillestar të psikologjisë ose ke lexuar disa libra për vetë-zhvillim, mund të jesh i njohur me hierarkinë e nevojave të Maslow-it. Në mes të shekullit të 20-të, psikologu amerikan Abraham Maslow teorizoi se njerëzit ndjekin objektiva në një rend të caktuar. Fillimisht, ne shqetësohemi për nevojat tona bazike – a kam ushqim, ujë, strehim? Vetëm pasi këto nevoja plotësohen, kalojmë në nevoja më të larta si ndjenja e përkatësisë. Në majën e piramidës është vetë-realizimi, ku përqendrohemi në të bërit versioni më i mirë i vetes dhe në bërjen e një ndikimi në botë.

Filloni duke vizatuar një rreth përreth vetes dhe sigurohuni që gjithçka brenda këtij rrethi po shkon mirë. A është balanca mes jetës dhe punës në harmoni? A po qëndroni të shëndetshëm? Pasi të jeni të sigurt në veten tuaj, zgjeroni rrethin për të përfshirë të dashurit tuaj. Pasi ata të jenë mirë, filloni të mendoni për pamjen më të madhe dhe bëni gjithçka që mundeni për të ndihmuar të tjerët. Nëse keni një biznes të vogël, përpiquni të bëni një ndryshim në komunitetin tuaj. Pastaj, ndërsa rriteni, vizatoni një rreth më të gjerë për qytetin tuaj. Më pas, përpiquni të keni një ndikim pozitiv në vendin tuaj. Përfundimisht, vizatoni një rreth për botën.

Lexo edhe:Qielli i turbullt i “The Starry Night” të Vincent Van Gogh përputhet me një teori shkencore, zbulon studimi

Pak prej nesh do të përfshihen ndonjëherë në eksplorimin e hapësirës si Sir Richard. Nuk është e nevojshme të shqetësohemi për të lënë një gjurmë në univers, përveç nëse punoni për NASA-n. Por, rrethat e Branson-it janë një mënyrë shumë e dobishme për të gjetur rrugën tuaj mes një mbingarkese zgjedhjesh dhe për të kuptuar se çfarë të përqendroheni tani. Ashtu siç vuri në dukje Maslow, është gati e pamundur të shqetësohesh për respektin e të tjerëve përpara se të kuptosh si do të paguash për ushqimin. Branson na kujton se nuk mund të arrish shumë drejt ëndrrave të tua për sukses global nëse ndihesh i shteruar dhe i pashëndetshëm çdo ditë. Ju nevojitet energji për të përparuar. Po ashtu, ndërtimi i një profili publik ndërkombëtar nuk ka shumë vlerë nëse familja juaj është e pakënaqur. Kur përballeni me një mbingarkesë mundësish se si të shpenzoni kohën tuaj, përqendrohuni fillimisht te rrethat tuaj të brendshëm. Ndiqni ambiciet më të gjera vetëm pasi të keni siguruar këto rrethe me ndikim pozitiv që zgjerohen gradualisht.

Beyoncé mbështet Branson-in

Teoria e Branson-it mund të jetë në përputhje me psikologjinë, por ka një mbështetje tjetër, edhe më glamuroze – Beyoncé. Superylli ndërkombëtar është sigurisht që përballet me një lumë të vazhdueshëm ofertash biznesi dhe mundësish artistike. Së fundmi, në një intervistë me GQ, Frazier Tharpe e pyeti për qëllimet e saj me sipërmarrjet e ndryshme (intervista promovonte markën e saj të re të whiskey). Ajo që ajo tha në përgjigje tingëllon shumë si rrethat e Branson-it.m“Unë jam muzikante para së gjithash. Kjo ka qenë gjithmonë prioriteti im. Nuk hyra në asgjë që mund të largonte vëmendjen nga arti im derisa u ndjeva e sigurt si mjeshtre në dashurinë time të parë, muzikën,” tha ajo. Gjithashtu, në intervistë ajo flet për vendosjen e lumturisë dhe privatësisë së fëmijëve të saj para çdo gjëje tjetër. “Asnjë shumë parash nuk vlen më shumë se paqja ime,” deklaroi Beyoncé. Mund ta imagjinoni Branson-in duke duartrokitur. Beyoncé e kupton qartë teorinë e rretheve. Mirëqenia e saj dhe mirëqenia e atyre më të afërt me të janë përparësitë e saj të para. Pastaj vjen përkushtimi i saj kryesor, muzika. Vetëm pasi këto rrethe të jenë mirëmbajtur, ajo zgjeron fokusin dhe portofolin e saj të biznesit.

Ka shumë mënyra në të cilat shumica prej nesh nuk do të jenë kurrë si Beyoncé. Por në këtë aspekt, mund të jeni. Herën tjetër që ndiheni të mbingarkuar ose pa fokus, kujtoni teorinë e Branson-it dhe kthehuni në rrethin tuaj të brendshëm. Pastaj punoni nga aty.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0