Me synimin për të rikthyer “të qenurit social” në “media sociale”, një aplikacion i ri i quajtur noplace është ngjitur në krye të App Store. Projektuar për të tërhequr një turmë më të re, ose këdo që dëshiron të lidhet me miqtë ose rreth interesave të përbashkëta, noplace është si një Myspace e ditëve moderne me profilet e tij shumëngjyrëshe dhe të personalizueshme që i lejojnë njerëzit të ndajnë gjithçka, nga statusi i marrëdhënies, tek ajo që janë. duke dëgjuar ose parë, çfarë po lexojnë apo bëjnë, dhe më shumë.
Duke u mbështetur mirë për potencialin e tij në tregun social shpesh të vështirë të konsumatorit, noplace tashmë ishte bërë viral përpara prezantimit të tij publik për shkak të veçorisë së tij që lejon përdoruesit të shprehen duke përshtatur ngjyrat e profilit të tyre. Megjithëse Gen Z mund të mos jetë rritur me Myspace dhe të gjitha personalizimet e tij kaotike, ka ende një ndjenjë nostalgjie për një përvojë në rrjetet sociale që nuk ka qenë kurrë.
“Unë mendoj se ajo pjesë e pjesës magjike dhe argëtuese të internetit është zhdukur tani. Gjithçka është shumë uniforme”, thotë themeluesja dhe CEO Tiffany Zhon.
Me noplace, ideja është të sigurohet një vend ku njerëzit mund të ndjekin miqtë e tyre si dhe të gjejnë të tjerë që ndajnë interesat e tyre në një vend. “Gjithmonë më ka pëlqyer shoqëria. Por, me mediat sociale nuk jam ndjerë dhe aq sociale. Gjithçka është vetëm media. Ndihet shumë e shkëputur nga jeta reale”, është shprehur ajo.
Aplikacioni ofron një profil mini, të personalizueshëm, ku mund të ndash gjithçka në kohë reale dhe të personalizohet për t’u pasqyruar në interesat e gjithësecilit. Profilet e përdoruesve mund të shfaqin etiketa, të cilat aplikacioni i quan “yje”, që janë interesat, ose temat që u interesojnë. Për shembull, përdoruesit mund të shtojnë në profilet e tyre shenjën e astrologjisë, hobi ose adhuruesit e tyre, gjë që më pas i bën ata të zbulueshëm për të tjerët. Por, noplace është më shumë si një bisedë globale në grup, ose një rival Twitter/X, sesa një alternativë ndaj Facebook, pasi fokusohet në përditësimet e bazuara në tekst dhe nuk mbështet as foto dhe as video për momentin. Aplikacioni ofron dy furnizime, një me miqtë dhe një tjetër furnizim global nga të gjithë në aplikacion, dhe të dyja janë në rend të kundërt kronologjik. Nuk ka profile private. Njerëzit që hyjnë në moshën e tyre si më të rinj se 18 do të marrin gjithashtu një version më të moderuar. Kompania është e përqendruar në moderim, pasi ka ndërtuar politikat e saj të brendshme për këtë qëllim dhe po ngarkon një ekip për të siguruar që përdoruesit të qëndrojnë të sigurt. Në vend të algoritmeve, noplace përdor teknologjinë AI për të nxitur sugjerimet dhe kurimin.
Tanimë është gati t’u ofrojë përdoruesve të rinj të Twitter një alternativë ndaj rrjetit, që tani njihet si X nën Elon Musk, dhe ofron të njëjtën aftësi për të postuar në një burim teksti, por e kombinon atë me veçoritë e gjetjes së miqve dhe opsionet e personalizimit tërheqëse për demografinë e tyre. Aplikacioni shkarkohet falas në iOS dhe disponohet në modalitetin vetëm për lexim në web.
techcrunch.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.