Një histori e vjetër për motivimin e punonjësve nga Walt Disney
Përditësuar së fundmi: 14/12/2017

Një histori e vjetër për motivimin e punonjësve nga Walt Disney

Share
nga Jon
Dhj 14, 2017

Shëmbujt më të mirë të motivimit afat-shkurter, përfshinë surprizat dhe kënaqësinë. Sigurisht, në terma afat-gjatë, vullneti i brendshëm dhe dedikimi ndaj çështjes. Megjithatë, kohë më parë, një histori u tregue nga Mike Vance, për pronarin e tij në atë kohë, Walt Disney.

Walt i tha Mike se “Vëllai im nuk me jep para që të bëj filma të tjerë. A mund të më ndihmoni të bëj disa para më shumë nga parku (Disneyland)?

Kështu Mike mblodhi një skuadër prej 7 vetash. Një nga femrat e grupit mori një kalendar dhe shënoi se çfarë ka ndodhur në park çdo ditë. Në këtë kohë, parku qëndronte i hapur nga e mërkura në të dielë.

“Le ta hapim parkun edhe të hënën dhe të martën” – sugjeroi ajo.

“Askush nuk do të vijë.”

“Do të formojmë një të ashtuquajtur “Magic Kingdom Club” dhe do t’i lejojmë drejtuesve të korporatave që t’i japin punonjësve të tyre bileta me ulje në këto ditë.”

Plani funksionoi përej parashikimeve ndërsa fëmijët dhe prindërit e tyre që morën biletat me ulje shpenzonin më tepër në park.

Për Krishtlindje, dikush trokiti në derën e secilit prej 7 punonjësve. Një Mickey Mouse i madh qëndronte me një zarf në dorë. Brenda gjendeshin 100 aksione të Disney dhe 25 çeqe $1000. Këto, të shoqëruara me një mbishkrim nga Walt Disney: “Është fantastike. Jeni fantastik. Bëjeni përsëri”.

Këtë pasdite, të 7 ata u kthyen në zyrë.

Lexoni: Audi USA, sekretet e shërbimit të saj. Shpejtësi dhe kujdes i veçantë

Këtë rrathë e njëjta zonjë shënoi se çfarë ndodhte në park në orë të ndryshme të ditës. Gjithmonë ndodhte diçka në park në 24 orë derisa punimet e mirmbajtes gjenerale u kryen dhe nuk kishte më njeri në park.

“Le t’a hapim parkun vonë të enjten në Maj” – sugjeroi përsëri ajo.

“Askush nuk do të qëndrojë.”

“Do të ftojmë një numër të limituar të graduantëve të shkollave të mesme dhe do ta quajmë atë ‘Grad Nites’.”

Gjithçka shkoi përsëri shumë mirë dhe të ftuarit blenë nga të gjitha lojet e pijeve dhe ushqimeve në park.

Disa javë më vonë, tera trokiti përsëri. Ishin përsëri Mickey Mouse me një zarf në dorë në cilën gjendeshin 25 çeqe $1000, një çelës makine dhe një mbishkrim: “Është fantastike. Jeni fantastik. Bëjeni përsëri”.

“Mickey, po këto çelësa ç’janë?”

Mickey tregon me gisht tek Ferrari që gjendej në secilën prej portave të tyre.

6 prej tyre u kthyen përsëri në zyrë atë pasdite. Siç Mike shpjegon, gruaja që bëri kalendarin dhe orën “mori $50.000, 100 aksionet dhe Ferrarin e saj dhe u largua. Çfarë kompania që i lejon punonjësit të zhduken kur ata duan!”

Kështu ata telefonuan Walt dhe i kërkuan që të gjejnë një person të ri. Atij i pëlqeu idea sepse ai sapo kishte blerë një punonjës të ri. Një MBA.

Ditën tjetër, ata i tregun MBA-së kalendarin dhe orën dhe i shprehën idetë e tyre.

“A keni një listë?” – pyeti ai.

“Çfarë liste?”

“Listë të atëtarëve të Magic Kingdom Club.”

“Le të telefonojmë Irmën.”

Çdo kompani duhet ta ketë një Irma. Irma asnjë herë nuk thotë “Do të të kthej përgjigje”. Ajo thotë “Prit. Do ta gjej.” Ekzaktësisht çfarë ajo bëri. Lista ishte në 20 kuti. Askush nuk i kishte parë ato, deri në këtë moment.

Skuadra shkoi tek Walt Disney për t’i prezantuar idene e MBA, për t’i shkruar letra anëtarë të MKC, dhe t’i ofrojnë libra dhe regjistrime të Disney. MBA donte ta quante atë “direct marketing”.

Shumë në organizatë kishin dëgjuar për çeqet, aksionet dhe Ferrarit. Për pjesën më të madhe, gjithçka ishte në rregull. Por ajo çfarë Walt bëri në vazhdim, i acaroi ata. Ai e promovoi atë MBA si nëndrejtor, bazuar në meritë.

Burimi: Forbes



Evente

Communication Skills Station

Maj 26, 2018
11 AM - 2 PM

Konferenca Spark.me 2018

Maj 26, 2018
në orën 09:00 AM - 27 Maj në 07:00 PM

Auto Sallon Tirana 2018, Edicioni i 3-të & Automotive Forum

Maj 31, 2018
6:00 PM - 9:00 PM, 1-3 Qershor, ora 10:00 AM - 8:00 PM

I do Real Estate – nga Eglent Bici

Qershor 7, 2018
10 AM - 12:30 PM

Startup Grind Europe Conference

Qershor 13, 2018
8 AM - 6 PM