Nick Jonas, Chloe Sevigny në reklamat e reja të Apple Watch - Business Magazine Albania

Nick Jonas, Chloe Sevigny në reklamat e reja të Apple Watch


Nxitja e Apple për të marketuar produktet e saj me personazhe të famshme nuk limitohet vetëm me iPhone dhe Apple TV: kompania po përpiqet të mprehë fuqinë e famës për të ngritur lart edhe famën e Apple Watch gjithashtu.

Reklamat e postuara të Hënën, shfaqnin emra këngëtarësh të momentit si Nick Jonas, Alice Cooper (duke luajtur golf) dhe aktoren Chloë Sevigny. Ndryshe nga reklamat e mëparshme të Apple me personazhe të njohur, me fokus në skeçet humoristikë ose situatat e përditshme, performuesit shfaqen në skena që janë më shumë konceptuale sesa realiste.

Është bërë thuajse një vit që nga debutimi i orës së parë Apple, dhe mungesa e të dhënave për shitjet e produktit nga kompania ka bërë që të dyshohet se Apple Watch mund të jetë një dështim për kompaninë. Pavarësisht se iPhone mbetet edhe sot e kësaj dite telefoni i përdoruesit me profil të lartë, orat Apple nuk e kanë arritur famën e ngjashme të tij.

Ndërsa disa skeptikë të produkteve të gjeneratës së parë presin për kopjen e dytë, me shpresë më të hollë të Apple Watch, kompania duket se i ka varur shpresat e shitjes së këtij produkti në kyçet e të famshmëve. Apple përdori të njëjtën strategji gjatë lançimit të pajisjes duke përdorur imazhin e VIP-ave si Beyonce, Drake.

https://youtu.be/UXTlCWuc_fs

 

/Publikuar më parë nga Mashable.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0