Nxitja e Apple për të marketuar produktet e saj me personazhe të famshme nuk limitohet vetëm me iPhone dhe Apple TV: kompania po përpiqet të mprehë fuqinë e famës për të ngritur lart edhe famën e Apple Watch gjithashtu.
Reklamat e postuara të Hënën, shfaqnin emra këngëtarësh të momentit si Nick Jonas, Alice Cooper (duke luajtur golf) dhe aktoren Chloë Sevigny. Ndryshe nga reklamat e mëparshme të Apple me personazhe të njohur, me fokus në skeçet humoristikë ose situatat e përditshme, performuesit shfaqen në skena që janë më shumë konceptuale sesa realiste.
Është bërë thuajse një vit që nga debutimi i orës së parë Apple, dhe mungesa e të dhënave për shitjet e produktit nga kompania ka bërë që të dyshohet se Apple Watch mund të jetë një dështim për kompaninë. Pavarësisht se iPhone mbetet edhe sot e kësaj dite telefoni i përdoruesit me profil të lartë, orat Apple nuk e kanë arritur famën e ngjashme të tij.
Ndërsa disa skeptikë të produkteve të gjeneratës së parë presin për kopjen e dytë, me shpresë më të hollë të Apple Watch, kompania duket se i ka varur shpresat e shitjes së këtij produkti në kyçet e të famshmëve. Apple përdori të njëjtën strategji gjatë lançimit të pajisjes duke përdorur imazhin e VIP-ave si Beyonce, Drake.
https://youtu.be/UXTlCWuc_fs
/Publikuar më parë nga Mashable.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.