Netflix humbet 1 milion abonentë në 4 muaj - Business Magazine Albania

Netflix humbet 1 milion abonentë në 4 muaj

Pas një mbretërimi të gjatë si platforma më e përdorur për filma dhe seriale Netflix po përballet me një luftë të ashpër për të ruajtur pozicionin.

Netflix humbi pothuajse 1 milion abonentë midis prillit dhe korrikut, pasi numri i njerëzve që largoheshin nga shërbimi u përshpejtua. Por kjo shifër  nuk ishte aq sa kishte frikë gjigandi i transmetimit.

I pyetur se çfarë mund të ketë ndaluar rënien e mëtejshme të abonimeve, shefi ekzekutiv i firmës, Reed Hastings, tha: “Nëse do të përmednja vetëm një gjë , do të ishte seriali “Stranger things”.

Lexo edhe: Netflix nis turnetë në këmbë në mënyrë që të mund të shihni se ku bëhen shfaqjet tuaja të preferuara

Sezoni i ri i dramës hit ka qenë një sukses fenomenal dhe mund të ketë ndihmuar në ndalimin e eksodit të klientëve të Netflix.

Kompania raportoi humbjen e parë të abonentëve që nga viti 2011 në prill, lajm që u pasua nga qindra shkurtime të vendeve të punës dhe një rënie e mprehtë e çmimit të aksioneve të saj.

Humbjet e abonentëve të raportuara të martën ishin më të mëdhatë në historinë e firmës, me SHBA-në dhe Kanadanë me numrin më të madh të anulimeve në tremujor, të ndjekur nga Evropa.

Ky është një ndryshim i fortë për Netflix-in, i cili gëzoi vite rritjeje në dukje të pandalshme, pasi revolucionarizoi mënyrën se si njerëzit në mbarë botën argëtoheshin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0