Nëse doni të arrini qëllimet tuaja, ndaloni së fiksuari mbi to. Ja pse - Business Magazine Albania

Nëse doni të arrini qëllimet tuaja, ndaloni së fiksuari mbi to. Ja pse

Ne humbasim pamjen e madhe të vlerës duke u fiksuar pas një qëllimi, pikën e artë të të dhënave në fund të ylberit. Asnjëherë nuk bëhet fjalë për një numër apo një pikë të dhënash. Vlera më e madhe dhe mësimet më interesante vijnë nga ajo që ne do ta quajmë përhumbje të dhënash: eksplorimi i pikave të shumta të të dhënave, lidhjet e pikave dhe ftesa në kompleksitetin e nevojshëm jetësor për të vërtetat zbuluese. 

Këtu janë disa këndvështrime që udhëzojnë se si ju të ndaloni së fiksuari mbi qëllimet tuaja

Të dhënat janë busulla, jo kapiteni

Ka një arsye që KPI-të janë ” Treguesit kryesorë të performancës ” në vend të ” Përgjigjeve kryesore të performancës “. Kjo është përkujtuesja juaj se të dhënat shumë rrallë kanë zgjidhje për pyetjen tuaj. Të dhënat janë një çelës, një pjesë kritike që plotëson enigmën. Kur ndryshoni këndvështrimin tuaj dhe lejoni që të dhënat të drejtojnë në vend që të udhëheqin, do të bëheni më të lirë për të menduar në mënyrë kritike dhe krijuese. Duhet t’i konsideroni të dhënat tuaja një elipsë kundrejt një periudhe të plotë. Në ditën tuaj të përditshme, praktikoni këtë thënie, “Kjo është interesante, pyes veten nëse…” pas çdo pike të të dhënave që hasni, në punë dhe në jetë.

Të dhënat janë një pjesë, e të gjithës

Megjithëse, mund të duket sikur po mbytemi në informacion, informacion që mund të jetë i besueshëm dhe kontradiktor në të njëjtën kohë, kjo për shkak se gjithmonë do të ketë më shumë të dhëna dhe një mënyrë tjetër për të bërë të njëjtat pyetje, ose për të analizuar të njëjtat të dhëna. Dhe pa marrë parasysh se sa të dhëna keni arritur të grumbulloni, shpesh jeni duke parë një copëz realiteti. Nëse ka një botë të së vërtetës jashtë një shtëpie metaforike, ju po shikoni përmes një çarje të vogël në mur dhe ajo që shihni do të jetë gjithmonë një pamje e pjesshme. Dhe kjo është në rregull për momentin.

Të dhënat janë të forta në fleksibilitetin e tyre, jo në ngurtësinë e tyre.

Në jetë dhe në biznes, risia dhe ndryshimi janë normë, jo përjashtim. Kur bëhemi shumë të ngurtë në “si i bëjmë gjërat” dhe grupet e të dhënave që monitorojmë dhe gjurmojmë, humbasim botën përreth nesh. Vizioni i tunelit është antiteza e eksplorimit dhe shpesh është shkaku kryesor i dështimit të një biznesi për të inovuar.

Orientimi i qëllimit na jep qëllim dhe kuptim, por obsesioni ndaj qëllimit na bën psikologjikisht të palëvizshëm dhe të paaftë për të parë pamjen e plotë. Konsideroni se si viti 2024 mund të jetë viti juaj për të përqafuar ndjenjën jashtë kontrollit, duke mirëpritur idenë se pavarësisht të gjitha të dhënave në botë, ju mund të mos e dini ende “me siguri”. Kjo do t’ju hapë më shumë risi, evolucion dhe ndryshime, të mëdha dhe të vogla.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0