„NEM Zagreb“, eventi mbi të ardhmen e industrisë televizive zhvillon edicionin e dytë - Business Magazine Albania

„NEM Zagreb“, eventi mbi të ardhmen e industrisë televizive zhvillon edicionin e dytë

Edicioni i dytë i „NEM Zagreb 2022“, eventi kushtuar të ardhmes së industrisë televizive në Evropën Qendrore dhe Lindore, u hap dje dhe vazhdon në hotelin legjendar të Zagrebit „Esplanade Zagreb“ deri të premten më 9 dhjetor 2022.

Ngjarja fokusohet në rajonin e Europës Qëndrore dhe Lindore dhe kapacitetin e ulët të prodhimit brenda rajonit, duke synuar lidhjen e profesionistëve, producentëve dhe shkrimtarëve audio-vizivë me përfaqësues të kanaleve televizive kombëtare, kanaleve televizive me pagesë, transmetuesve dhe vendimmarrësve të tjerë kryesorë nga vendet e Evropës.

NEM Zagreb 2022 u prezantua zyrtarisht nga Krešimir Partl, Sekretar i Shtetit, Ministria e Kulturës së Republikës së Kroacisë: “Bashkëprodhimet, e cila është një nga temat më të rëndësishme në lidhje me industrinë audio-vizuale kroate, ne dëshmuam se sa e rëndësishme është nevoja për bashkëpunimin mes vendeve të BE-së gjatë krizës së COVID, kur kultura pothuajse u ndal në disa vende. Jemi të sigurt se NEM Zagreb i këtij viti do të nxisë bashkëpunimin dhe dialogun midis të gjithë aktorëve – profesionistëve të filmit, ofruesve të shërbimeve mediatike dhe Qendrës Audiovizive Kroate, dhe do të inkurajojë bashkëprodhimet dhe prodhimin e përmbajtjes cilësore, konkurruese me potencial për shpërndarje ndërkombëtare.

Lexo edhe: Eventi i fundvitit/ StartUp Grind fton Sabi Osmanin. Sipërmarrësen seriale që bëri revolucion në tregtinë elektronike

Paneli i parë i edicionit të këtij viti NEM Zagreb, Bashkëprodhimi: Kompanitë me prodhim të ulët dhe të lartë përfshiu një numër profesionistësh të mirënjohur që flisnin për bashkëprodhimin si një nga aspektet më vitale të industrisë televizive në ditët e sotme. Paneli u drejtua nga Jonathan Broughton, Shef i Strategjisë, EBU, i cili prezantoi diskutimin duke pyetur pjesëmarrësit për mendimin e tyre mbi atë që kompanitë prodhuese të mëdha presin nga partnerët nga vendet me kapacitet të ulët prodhimi. Pjesëmarrësit përfshinin:

  • Moritz Polter, Drejtor Menaxhues dhe Producent Ekzekutiv, Ëindlight Pictures GmbH
  • Emmanuel Eckert, Zëvendës Drejtor i Blerjeve, Mediaëan
  • Ankica Jurić Tilić, Producente Filmi, Kinorama
  • Danna Stern, Drejtues i Prodhimit Global (Global Content Executive)

“Ne nuk jemi një treg ideal apo një industri ideale – ajo po ndryshon vazhdimisht. Bashkëprodhimi është realiteti i domosdoshëm i tregut për momentin, për të bashkuar burimet tona. Ne të gjithë e bëjmë këtë për artin, por kjo është gjithashtu biznes dhe realiteti është që ne duhet të punojmë së bashku. Atë që dikush tjetër mund ta sjellë në tavolinë unë them ta merrni ”, tha Danna Stern.

Guy Bisson, Drejtor i Kërkimeve, Ampere Analysis, diskutoi „Shtyrja drejt Përmbajtjes Ndërkombëtare“: Cfarë duan shikuesit, duke shpjeguar pse transmetuesit tregojnë më shumë interes për përmbajtjen ndërkombëtare dhe duke përshkruar zhvillimet në tregjet strategjike.

“Fakti është se përmbajtjet ndërkombëtare janë vënë para shikuesve. Vetë platformat, transmetuesit globalë, kanë shtyrë përmbajtjen ndërkombëtare në një mënyrë që nuk është bërë më parë. Vite më parë, do të shihnit vetëm shfaqje franceze ose suedeze, por tani kjo përmbajtje është kudo. Ne po bëjmë të njëjtën gjë me ndihmën e partnerëve dhe transmetuesve lokalë. Shohim një zhvendosje në blerje”, tha Vanda Rapti.

Cilët janë shkrimtarët e rinj më premtues në rajon?

Dita e parë e NEM u përmbyll me raundin final të Konkursit të Shkrimit Televiziv para një publiku që ndoqi me shumë interes prezantimet e gjashtë finalistëve si nga konkursi i skenarit ashtu edhe ai pa skenar. Për garuesit, ky ishte shansi i tyre i fundit për t’i bërë përshtypje anëtarëve të jurisë dhe për të fituar çmimin prej 3 000 Euro për projektin e tyre të shkrimit si dhe çmimet për tre konkurrentët më të mirë: një biletë për një seminar shkrimi, pjesëmarrje në një ngjarje të industrisë televizive, dhe tarifa e pjesëmarrjes dhe tavolina e përbashkët e konferencave në tregun televiziv NEM Dubrovnik 2023, i planifikuar për qershor 2023. Fituesit e çmimeve të dhëna nga organizatori i ngjarjes, agjencia „Mediavision“, marketingu dhe industria televizive, do të shpallen në natën finale NEM Zagreb 2022 të premten. 9 dhjetor 2022. Për të gjithë finalistët, konkursi final ishte një mundësi për të takuar profesionistë nga fusha audio-vizive dhe krijues të suksesshëm të përmbajtjeve televizive dhe për të vendosur kontakte me kompanitë kryesore të prodhimit dhe partnerët e mundshëm.

Më shumë informacion është i disponueshëm në faqen zyrtare të internetit NEM Zagreb – New Europe Market : NEM Zagreb (neweumarket.com), duke përfshirë detaje se si të merrni pjesë në NEM.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0