Në periudhën e karantinës pati 48% rënie në shpenzimet tradicionale të reklamave - Business Magazine Albania

Në periudhën e karantinës pati 48% rënie në shpenzimet tradicionale të reklamave

~3 minuta lexim

Më shumë se 1 miliard pound u hoqën nga shpenzimet tradicionale të reklamimit gjatë periudhës së karantinës në Britaninë e Madhe, sipas të dhënave të reja nga Nielsen, i cili zbulon se midis 23 marsit dhe 30 qershorit kishte një rënie të shpenzimeve nga viti në vit.

Disa aktorë të mëdhenj në tregun e reklamave ulën shpenzimet e tyre, kryesisht McDonald’s (-97%). Kjo është e kuptueshme kur dyqanet nuk ishin të hapura, por edhe midis atyre markave që edhe gjatë kësaj periudhe bënin oferta të caktuara,  nuk kishte ndonjë model të dukshëm.

Të dhënat më të fundit të Nielsen AdIntel tregojnë se ndërsa Sky (-60%) dhe Amazon (-77%) shkurtuan shpenzimet e tyre në mënyrë të drastike, Disney + (+ 962%), O2 (+ 65%) dhe Microsoft (+ 142%) rritën shpenzimet e tyre. Në kategorinë FMCG, Procter & Gamble reduktoi shpenzimet me 9,9 milion, ndërsa konkurrenti Unilever rriti shpenzimet me 3.5 milion.

“Nuk kishte asnjë libër udhëzues mbi mënyrën e lundrimit në sektorin e reklamimit gjatë periudhës së karantinës, me klientë të kufizuar në ambiente shtëpiake dhe një strategji të paqartë dalëse,” tha Barney Farmer, Drejtori Tregtar i Mbretërisë së Bashkuar në Nielsen. “Si rezultat, ne kemi parë mënyra të ndryshme për reklamim, me disa kompanie që kishin rritje të shpenzimeve, ndërsa kompani të tjera me reduktim të shpenzimeve.”

Ato kategori me shkurtimet më të mëdha në shpenzimet e reklamave ishin argëtimi dhe koha e lirë (- 207 milion) dhe udhëtimi dhe transporti (- 138 milion), ku të dyja industritë pësuan humbje të menjëhershme të të ardhurave për shkak të kufizimeve të karantinës.

Në mënyrë të ngjashme, reklamat OOH morën një goditje të konsiderueshme, pasi reklamuesit shkurtuan shpenzimet në përgjigje të karantinës kur zonat me lëvizjet më të mëdha të njerëzve u shkretuan. Megjithëse shpenzimet në OOH pothuajse u dyfishuan nga 14 milion në maj në 25 milion në qershor pasi kufizimet u lehtësuan, kjo ishte ende nën nivelet normale.

“Ato biznese që janë përshtatur dhe iu përgjigjën rritjes së sjelljes së blerjeve në internet kanë mirëpritur audiencë të re,” i tha WARC Patrick Johnson, CEO dhe Presidenti i  Hybrid Theory. “Nuk ka gjasa që shumë kompani të kthehen plotësisht në strategjitë e tyre të marketingut para karantinës duke u zhytur në taktikat e reja dixhitale.”

Ai pret të shohë marka të tilla si Disney dhe eBay të vazhdojnë të shpenzojnë lekët e tyre bazuar në suksesin që ata tashmë kanë patur. Por, shtoi ai, “thekson faktin se media nuk ka të bëjë me rritje shpenzimesh, por me shpenzime më të zgjuara. Do të jetë e rëndësishme të kuptohet se kush është në treg për produkte dhe shërbime për të zvogëluar harxhimin e reklamave dhe për të përmirësuar performancën e fushatës. ”

Shpenzuesi i vetëm më i madh gjatë kësaj periudhe ishte Shëndeti Publik Anglez; 43 milion të shpenzuara për të inkurajuar zbatimin e karantinës dhe për të rritur ndërgjegjësimin për praktikat më të mira shëndetësore përfaqësuan një rritje vjetore prej 5,037%. Kjo “pasqyron rëndësinë e reklamimit si një platformë komunikimi për çdo organ publik ose privat,” shtoi Farmer.

WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Inovacioni nuk është produkt i logjikës së qartë por i imagjinatës së lirë.”
— Albert Einstein
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0
NEW

Episodi 3 "Think Big" me Genti Selenica

Baboon Delivery - Shiko tani live

Episodi 3 "Think Big" me Genti Selenica (Baboon Delivery)