Ndikimet pozitive të Inteligjencës Artificiale në marketingun dixhital - Business Magazine Albania

Ndikimet pozitive të Inteligjencës Artificiale në marketingun dixhital

inteligjenca artificiale

Për ata që kanë në marketingun e dixhitalit që hyn në punë që mendon për një ndryshim në industrinë e një teknologjie dhe teknologjie profesionale, peiz nga ndryshimet e ndryshme të punës së të sigurta.

Sipas sondazhit global të Deloitte 2020 të adoptuesve të hershëm të AI, aplikacionet dhe AI-janë të përqendruar rreth qëllimeve të orientuara drejt marketingut. Në mënyrë të veçantë, objektiva të tilla: rritja e produkteve dhe produkteve, nxitja dhe rritja e ndërrimit të tyre të rendit të pesë prioriteteve kryesore. Ndërsa aftësitë e tyre të rriten, bizneset e tire të çlirohen nga kufizimet e ritmeve të punës njerëzore. Organizatat e saj nga AI po përdorin informacione për valën e informacionit, duke u parë në strategjinë e AI për të fituar një avantazh konkurrues, duke u dukur në fuqinë e klientëve. Është e qartë se AI është gati të bëhet lojtari kryesor në librin e ardhshëm të marketingut.

fuqia e fuqisë së pamohueshme të AI në marketingun dixhital, shumë mendojnë për implikimin për këtë fushë. do të thotë kjo si do të riformësojë qasjen tonë ndaj strategjive të marketingut? 

Portofoli i AI po rritet

Rritja e ndikimit financiar të AI mund t’i atribuohet pranisë së saj të kudo ndodh në gjithë botën. Disa përdorime të zakonshme të AI-së:

  • Asistentë virtualë si: Siri dhe Alexa
  • Sistemet e rekomandimeve në platformat e e-commerce
  • Zbulimi i kontrolluar në raport
  • Automjete autonomi
  • Përpunimi i gjuhës natyrore (NLP) për chatbot dhe shërbimin ndaj klientit
  • Imazhi dhe njohja e fytyrës në sistemin e amerikanëve
  • Diagnostifikimi dhe sistemet e kujdesit të kujdesit

A ka vlerë AI për marketingun dixhital?

Absolutisht. Sipas një studimi, gjysma e bizneseve të anketuara i dhanë një miratim të tillë, duke përmendur parasysh: të qarta si

  1. Reduktimi i kostos. 54% e bizneseve raportuan uljen e kostove.
  2. Performanca e madhe e TI-së dhe e Rrjetit. 53% bëjnë në performancën e IT dhe rrjetit.
  3. Përvoja të ketë të klientit. 48% vunë re se AI kontribuoi për t’u bërë kujdes më të lumtur të gjithëve.

Duke parë përpara, e ardhmja duket edhe më premtuese. Studimi sugjeron se në pesë vitet e ardhshme, afërsisht nga katër marketues do të përdoret në ligjencën artificiale për menaxhimin e një çerek të punës së tyre. Kjo tregon një njohje në rritje nga ana e tregtarëve për avantazhet konkrete AI sjell në fushën e efikasitetit, performancës dhe kënaqësisë së klientit.

Veprimet se si AI po ndikon në të ardhmen e marketingut dixhital

Teknologjia AI ka potencialin për të ndikuar në botën e marketingut, duke krijuar ndryshime të revolucionit të individualizimit, produktivitet dhe ndikimin e saj. Ndërsa AI vazhdon të përparojë, njoftime të reja në reklamat dixhitale që janë të hapura. Këtu janë disa fusha kryesore ku AI po bën një ndikim:

  1. Algoritmet e AI mund të personalizojnë lidhjet në lidhje me ndryshimin e klientit, demografinë dhe preferojnë  . Kjo i ndihmon tregtarët të përshtatin përmbajtjen, ofertat dhe reklamat, duke u lidhur me dallimet e tyre dhe të fushatave marketingu më të sinuara dhe efektive që rrisin normat e konvertimit.
  2. Chatbot-et është duke u drejtuar në një AI luan një rol vendimtar në një fushatë marketingu të dixhitalit. Ato rrinë të personalizuar ndaj klientit, mbledhin të lidhur për gjenerimin e analizave të drejtuesve dhe kënaqësive të klientit.
  3. Algorit e AI Marketuesit të kuptojnë më mirë njerëzit e tyre. Algoritmet e mësimit të makinerive mund të analizojnë sasinë e madhe nga mediat, analitika e faqeve në internet dhe reagimet e klientëve, duke parë mendimet e tire sociale.
  4. Teknologjia AI ndihmon marketuesit të kursejnë kohë dhe të kenë njohuri të informacionit. Duke të dhënat dhe preferencat e blerjeve, mjetet e krijimit të përmbajtjeve me fuqi AI gjenerojnë shumë përmbajtje në blog apo media sociale, duke rritur përfundimisht performancën e fushatës.
  5. Në imazh video, AI mund të panjohura objekte, njerëz dhe elementë të tjerë. Kjo pamje etiketimin e automatizuar, personalizimin, funksionalitetin e kërkimit dhe frymëzimin e krijuar, duke fytyrat e marketingut të dixhitalit.
  6. Algoritmet e AI shkëlqejnë në zbulimin e anomalit,  duke e modelimit të të dhënave, analizimin e të dhënave të të dhënave në tekst, monitorimin e aktiviteteve në kohë reale dhe rezultate të të dhënave. Kjo aftësi për bizneset e biznesit të bëhet dhe të bëjë këtë në aktivitetet e marketingut të dixhitalit.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0