Mos provoni të paguani me para në dorë në Kinë

Shira Ovide- Është e vështirë për njerëzit që jetojnë jashtë Kinës të kuptojnë se si pagesa për gjithçka është kthyer në formë dixhitale në vend.Shumica e bizneseve atje, nga hotelet më fantastike te stendat e frutave në rrugë, shfaqin një kod QR – një lloj barkodi – që njerëzit skanojnë me kamerën e smartphone e tyre për të paguar me aplikacionet më të përdorshme të pagesave dixhitale të Kinës, Alipay dhe WeChat. Pagesa nëpërmjet aplikacionit është bërë aq shumë i zakonshëm, sa që shoferët e taksive mund t’ju mallkojnë nëse paguani me lekë në dorë.

LEXO: Sondazhi i Visa: 20 për qind e të anketuarve në zonën e Evropës Jug-Lindore nuk marrin parasysh sigurinë kur zgjedhin një metodë pagese

Kolegu im Ray Zhong, i cili jetonte në Pekin dhe bëri një shkrim për kompaninë mëmë të Alipay që ka nxjerrë në shitjë për publikun një pjesë të aksioneve të shoqërisë për herë të parë, më sqaroi se si aplikacionet dixhitale të Kinës për pagesa krijuan lloje të reja tregtie dhe nëse Kina ofron një paraqitje të shkurtër të të ardhmes pa përdorimin e parasë për ne të tjerët.

Shira: Si u bënë kaq të popullore Alipay dhe WeChat në Kinë?

Ray: Kartat e kreditit nuk ishin kurrë të përhapura në Kinë. Vendi anashkaloi brezin e financierëve dhe shkoi drejtpërdrejt tek pagesa dixhitale të bazuara në smartphone.

Aplikacionet janë të thjeshta për bizneset. Nëse një biznes mund të marrë një printim të kodit aQR, ai mund të paguhet nga aplikacioni. Ata nuk kanë nevojë për makina të veçanta siç bëjnë bizneset për të pranuar karta krediti ose shumë pagesa elektronike si Apple Pay, të cilat në thelb janë kuleta dixhitale të kartave bankare, ndërsa Alipay dhe WeChat janë pagesa më të pastra dixhitale.

Çfarë është e dobishme tek këto aplikacione pagesash?

Kina ka një sistem bankar të kontrolluar nga shteti. Këto aplikacione kanë lejuar bizneset e vogla të lidhen lehtësisht me infrastrukturën moderne financiare.

E di që pagesa me një kartë krediti nuk është jashtëzakonisht e vështirë, por bërja saj akoma më të lehtë për të blerë sende ka mundësuar lloje të ndryshme të tregtisë. Ju ndoshta nuk do të blini diçka në Instagram për 50 cent me kartën tuaj të kreditit, por njerëzit në Kinë blejnë libra dixhitalë, kapitull pas kapitulli.

Cilat janë anët e dobëta?

Imagjinoni sikur kompanitë e fuqishme të teknologjisë si Google të dinin gjithçka që keni blerë në tërë jetën tuaj. Kjo është një. Ekzistojnë gjithashtu shqetësime se Alipay dhe WeChat janë aq dominuese sa askush nuk mund të konkurrojë me ta.

Si iu përgjigj qeveria e Kinës këtyre dy aplikacioneve duke krijuar një sistem financiar jashtë kontrollit të saj të qartë?

Qeveria ka qenë e vëmendshme. Vendosi një tavan mbi tarifat që Alipay dhe WeChat mund t’ju aplikojnë tregtarëve. Dhe atje ku aplikacionet i kanë fitimet e tyre të vërteta – në dhënien e huave dhe shitjen e investimeve – qeveria dëshiron të sigurohet që huamarrësit nuk po shfrytëzohen dhe fondet e investimeve nuk po marrin rreziqe të tepërta.

Këto aplikacione fillimisht e portretizuan veten si alternativë ndaj sistemit bankar konvencional, të mbështetur nga qeveria. Por në përgjigje të vëzhgimit të qeverisë, Alipay dhe WeChat tani qëllimisht thonë se ata janë partnerë të bankave, jo konkurrentë. Disa fonde dhe institucione në pronësi të qeverisë janë investitorë në Ant Group, pronari i Alipay.

A është Kina një vrojtim i pagesave dixhitale që po pushtojnë pjesën tjetër të botës?

Alipay dhe WeChat u zhvilluan për nevojat specifike të Kinës. Nuk jam i bindur që sisteme të ngjashme dixhitale të pagesave të bazuara në kodin QR do të zhvillohen diku tjetër. Ndoshta në Indi.

Alipay dhe WeChat vështirë se janë perfekte. Unë mendoj se Apple Pay është shumë më i lehtë për t’u përdorur. Por aplikacionet kineze kanë avantazhin për pagesat në internet. Mos futja e numrit 16 shifrot të kartës së kreditit në një fushë të vogël në kompjuterin tuaj.

Kur keni jetuar në Kinë, a keni përdorur aplikacione pagese?

Po, për gjithçka: qiraja ime, faturat e telefonit, ushqimi, klasat e palestrës, biletat e trenit, udhëtimet me Didi – ekuivalenti kinez i Uber.

Çfarë ju mungon në lidhje me aplikacionet e pagesës?

Paraja dhe këmbimi i tyre janë super-bezdisëse. Dhe unë i urrej monedhat. Në të vërtetë, a i pëlqen dikush monedhat?

NYT

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale