Mos lejoni që egoja juaj të marrë mundësinë për të qenë i suksesshëm
Përditësuar së fundmi: 11/04/2019

Mos lejoni që egoja juaj të marrë mundësinë për të qenë i suksesshëm

Share
nga Ornela Trupja
Pri 11, 2019

Pa marrë parasysh nëse jam duke folur me një themelues pyetja më e zakonshme që dëgjoni në të gjitha industritë, është kjo: çfarë dallon sipërmarrësit nga ata që nuk janë sipërmarrës? A ka karakteristika ose sjellje specifike që një sipërmarrës duhet të shfaqë në mënyrë që të jetë i suksesshëm? Strasner ka më shumë se 30 vjet përvojë si një trajner profesional dhe trajner. Ai filloi kompaninë e tij Direct Impact, në vitin 1996 dhe ka drejtuar ekipet ekzekutive për të dy firmat Boutique dhe Fortune 500 kompanitë përfshirë Merrill Lynch dhe Time Inc.  Kur u pyetën se çfarë i veçonin fituesit, Strasner i ofroi këto katër këshilla.

Përkushtoni veten për vizionin tuaj, mos u justifikoni

Ajo që ndan sipërmarrësit e suksesshëm nga të pa suksesshmit është se një sipërmarrës i vërtetë është aq i angazhuar që ta bëjë idenë e tij ose të saj një realitet që nuk ka Plan B. Ata janë të mbyllur. Kur jeni të mbyllur, ju nuk lini asnjë gur pa lëvizur. Ju nuk hiqni dorë. Dhe ju gjeni njerëzit që kanë aq shumë pasion për idenë tuaj si ju bëni për t’ju ndihmuar të bëni atë në diçka me fuqi të qëndrueshme. Por Strasner paralajmëron të “kërceni” derisa të jeni të sigurt që jeni në gjendje të angazhoni plotësisht.

Mos lejoni që puna juaj të përcaktojë vetë-vlerën tuaj

Investimi në idenë tuaj, në industrinë tuaj, në audiencën tuaj dhe në marrjen e atyre detajeve, janë të gjitha kyçe për arritjen e suksesit. Por gjithashtu duhet të mbani mend se pavarësisht nga rezultati, këto rezultate nuk përcaktojnë se kush jeni. “Sapo të ndjeni dëshpërim, duhet të largoheni. Duhet të bashkëpunoni me njerëz që parësore kanë rregullat,”- shpjegoi Strasner. Sipërmarrësit të cilët janë të suksesshëm nuk kanë frikë të dështojnë. Kur Richard Branson filloi testin e tij për në vitin 2014, ndodhi një aksident dhe fluturimi i parë i testit dështoi. Por Branson vazhdoi, me këtë projekt dhe disa të tjerë dhe ai rifilloi me sukses në dhjetor 2018. “Nuk ka rëndësi se kush je. Gjithkush ka dështime dhe bën gabime,”- vuri në dukje Strasner për projektin e Branson. “Kur të mësoni se nuk jeni përcaktuar nga një sukses apo dështim, jeni në gjendje të angazhoni me të vërtetë dhe të keni sukses”.

Lexo:  A po humbasim thelbin e bisedës, sepse jemi shumë egoistë për të dëgjuar?

Ndani skenën

Shumë investitorë do t’ju tregojnë se, nëse do të jeni të suksesshëm, duhet të krijoni një ekip A, duke mbledhur udhëheqës rreth jush, të cilët jo vetëm që përputhen me vizionin tuaj dhe e marrin atë si të tyren, por shtoni vlerë të jashtëzakonshme për të. Një sipërmarrës i ngurtë është në gjendje të shfrytëzojë talentet dhe pikat e forta, duke punuar rreth ndonjë detyrimi ose mangësi. Por, kjo nuk është gjithmonë rasti. “Përvoja ime e shumë themeluesve është se ata shpesh duan të jenë qendra e vëmendjes, superstari, dhe pastaj rrethohen me një hedhje mbështetëse dhe shtesa”, tha Strasner. Çka ka më shumë rëndësi? Hulumtim dhe zhvillim apo CEO? Burime njerëzore apo financa? Mos harroni se në afat të gjatë, gjithçka ka rëndësi, kështu që çdo krah të biznesit tuaj duhet të ketë kohë dhe vëmendje që i nevojitet. Qëllimi juaj është të krijoni një organizatë të lëvizshme lart dhe një që mund të vazhdojë të lulëzojë, edhe nëse nuk jeni aty për ta udhëhequr.

E dini kur është koha për të ecur përpara

Ndoshta karakteristika më e rëndësishme për Strasner është aftësia për të ditur kur është koha për të lënë të shkojë dhe të nivelizohet. “Unë shoh shumë themelues shumë që arrijnë një nivel të caktuar dhe pastaj duan të ruajnë dhe kontrollojnë atë standard”, tha ai. Pjesa e të qenit i pavarur është duke festuar nivelin e parë dhe pastaj duhet të jeni të gatshëm të jepni të gjitha në mënyrë që të rriteni përsëri. Udhëheqësit e suksesshëm kurrë nuk e humbasin pasionin për të ridizajnuar dhe reinvestuar. Është e rëndësishme të hiqni lidhjen tuaj me atë që keni krijuar në të kaluarën. Dhe të jeni  të gatshëm të veproni nga një kontekst i ri dhe të krijoni diçka që shkon përtej asaj që keni parë dje.

Entrepreneur