Në të kaluarën, ekspertët e menaxhimit të kohës do të rekomandonin që ta ndani punën tuaj në detyra A, detyra B dhe detyra C. Koncepti ishte që fillimisht të bënin detyrat A, pastaj detyrat B, më pas detyrat C, kur të arrini tek ato. Nëse prioritetet kanë ndryshuar, ju thjesht keni ndryshuar rendin e A, B dhe C. Bërja e të gjitha aspekteve të një pune dukej e mundur atëherë, nëse thjesht ndiqni disa rregulla bazë të menaxhimit të kohës.
Ky lloj mendimi përfundoi gjatë recesionit të viteve 2007-2009. Midis janarit 2008 dhe shkurtit 2010, 8.8 milionë vende pune u humbën. Megjithëse punët u larguan, pati sërish shumë punë. Mësuesit përfunduan me më shumë fëmijë në një klasë; përfaqësuesit e shërbimit ndaj klientit përfunduan me më shumë telefonata; dhe menaxherët përfunduan me më shumë njerëz për të menaxhuar, ndërsa ekipet u konsoliduan. Pavarësisht nga puna, të gjithë përfunduan me shumë më tepër punë. Dhe megjithëse ka pasur përfitime reale në produktivitet, ditët e detyrave A, B dhe C kanë mbaruar. E mbingarkuar është normalja e re.
Prandaj, është çështje e jetës ose vdekjes profesionale për të hequr qafe punën tuaj me vlerë të ulët – detyra që do të thotë pak ose aspak për klientët ose kolegët. Merrni një qasje aktive. Dizenjoni një punë të re dhe të aftë për veten tuaj. Ja kur duhet bërë:
Kur filloni një punë të re, keni një perspektivë të re për atë që duhet bërë dhe mund ta shihni më lehtë punën me vlerë të ulët. Hidhini një sy gjithçkaje në dispozicion. Propozojini menaxherit tuaj objektiva tre mujorë, duke hequr qafe sa më shumë detyra të padobishme.
Kur i shtohet më shumë përgjegjësi asaj që bëni tashmë, ju keni një mundësi për të ristrukturuar punën tuaj dhe për të paraqitur planin tuaj. Ofroni zgjedhje menaxherit tuaj: “A duhet ta drejtoj këtë task forcë duke pasur parasysh se do të marrë afërsisht 20% të kohës sime? Apo duhet…?”
Kur ka një riorganizim, duhet të keni kujdes që të mos merrni shumë përsipër. Njerëzit kanë tendencë të mendojnë se nuk mund të thonë JO ose do të jenë personi tjetër i pushuar nga puna. Por, në fakt, pas një riorganizimi, të mbijetuarit janë kritikë për suksesin e ardhshëm të organizatës, kështu që nëse ofroni të ristrukturoni punën tuaj, ajo zakonisht do të perceptohet pozitivisht.
Kur keni bërë një punë të mrekullueshme për diçka shihni rezultatet, është koha e shkëlqyer për të kërkuar diçka. Kërkoni ndihmë për të reduktuar punën tuaj me vlerë të ulët
Dhe ja si ta bëni:
Shikoni jashtë ishullit. Një kontrollues i zgjuar kishte prodhuar raporte mujore për vite të tëra që askush nuk i lexonte. Ai dërgoi një listë të tyre dhe kërkoi vota për tre ose katër më të rëndësishmet. Ai ndaloi së prodhuari ato që askush nuk i përdorte. Një qasje tjetër është të pyesni klientët tuaj nëse nuk mund të bëni diçka, ashtu si nëpunësit e dyqaneve me pakicë i pyesin tani njerëzit nëse vërtet duan faturat e tyre. Ideja është thjesht të ndaloni së bëri diçka që nuk është e rëndësishme, por të kontrolloni fillimisht në mënyrë që të mos ju fusë në telashe.
Lexo: Si të vendosni qëllime objektive në nisje të 2023
Automatizoni atë. Nëse është me vlerë të ulët, është e lehtë të automatizohet. Thjesht gjeni një mik në funksionin tuaj të IT për t’ju ndihmuar ta bëni atë. Pavarësisht nëse jeni duke folur për planifikimin, pranimin ose marrjen e rregullimeve standarde, ndoshta ka aplikacione ekzistuese që mund t’i përdorni. Thjesht kuptoni se çfarë doni të bëni dhe gjeni dikë që t’ju ndihmojë ta bëni atë.
Shkruani rregullat tuaja. Kufizoni atë që do të bëni dhe më pas sigurohuni që njerëzit t’i dinë rregullat tuaja. Një profesoreshë vendosi të shkruante referenca personale vetëm për këshilltarët e saj ose studentët në seminaret e saj dhe e njoftoi këtë fakt në klasat e saj të leksioneve. Ajo i kurseu orë vetes.
Çdo javë, bllokoni të njëjtën kohë për veten tuaj në punë. Përdorni kohën për të kuptuar se si të shpëtoni nga puna juaj me vlerë të ulët. Vetëm një orë mund të bëjë një ndryshim. Zgjidh një kohë dhe qëndro në të. Mbyllni derën tuaj, nëse keni një të tillë, ose gjeni një sallë konferencash. Mund të duhet pak kohë përpara se njerëzit të mësojnë të mos ju ndërpresin gjatë asaj kohe, por nëse jeni këmbëngulës me mirësjellje, do të funksionojë. Ose, merrni qasjen e pediatrit dhe mbani orët e telefonatave – njoftoni njerëzit kur do të jeni në dispozicion për ndërprerje të të gjitha llojeve dhe kur jo.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.