Mjeshtëria e shitjes (16): Pikat kryesore gjatë komunikimit me klientin


Ka shumë detaje të rëndësishme për sukses në shitje, gjatë komunikimit me klientin. Tek çdo kontakt, me çdo klient, ka potenciale për shitje, madje edhe në rastet kur ju veç mundoheni të lini përshtypje të mirë në shërbimin ndaj klientit. Për t’ia dalë mbanë, ka qasje se si të hapet rruga drejt shitjes dhe se si të mbahen klientët pranë – për kohë të gjatë.

Sipas hulumtimeve, njerëzit që do të qëndrojnë në biznes dhe që do të përparojnë në të ardhmen janë ata që gjatë komunikimit kanë kujdes të veçantë në përmirësimin e aftësive të tyre. Nëse i merrni parasysh gjashtë udhëzimet e mëposhtme dhe e bëni secilën prej tyre pjesë të përditshme të imazhit dhe të të bërit biznes, ju jo vetëm që do ta begatoni veten dhe biznesin tuaj, por do ta ndërtoni një bazë referimi, të cilën do ta ndjekin edhe të tjerët:

1. Mirësjellja:

Më të mirët në shitje janë punëtorët me mirësjellje. Ata janë të kujdesshëm për veprimet dhe fjalorin e tyre. Shoqëria jonë po ndryshon vazhdimisht, si dhe pritjet e saj për sjellje ndaj biznesit. Mjerisht ato pritje shpesh ulen, por njerëzit më të paguar në biznes janë të sjellshëm, kanë shumë kujdes me fjalorin e tyre që të mos fyejnë vlerat e njerëzve me të cilët flasin.

Lexoni: Mjeshtëria e shitjes, trajtimi i pengesës: ‘’Çmimi është i lartë’’

2. Interesimi:

Njerëzit duan ta dinë sesa jeni të interesuar për të shërbyer e për të ndihmuar që klienti të jetë i lumtur me shërbimin ose produktin që e ofroni. Vetëm atëherë ai do të pranojë raport të gjatë afarist me ju. Ata duan ta ndjejnë këtë interesim të sinqertë, e jo si shumë të tjerë që e shohin klientin veç si euro në sytë e tyre. Nëse një person mendon se keni nevojë për shitje dhe ai e ndjen presionin që i bëhet për të blerë një produkt, nuk do të jetë i gatshëm të angazhohet në blerje; do t’ju kundërshtojë, sepse e dëshiron interesimin tuaj për të.

3. Përkushtimi:

Kjo mungon sot shumë në biznes. Njerëzit nuk janë të gatshëm të angazhohen dhe të përkushtohen për t’u bërë më të mirët në industritë e tyre. Për këtë duhet të jenë të gatshëm të dalin jashtë balancës, që një ditë të kenë ekuilibër të plotë. Ekuilibri duhet, por përgjatë ndërtimit të biznesit duhet të jeni të gatshëm të kaloni disa kohë edhe jashtë bilancit. Kjo do të thotë: nëse keni një familje, duhet të uleni me anëtarët e familjes dhe të thoni: “Do të kalojmë 24 muaj me më shumë kohë në përpjekjet për zhvillimin e biznesit . Duhet ta krijojmë një biznes profesionalisht të fortë ku dhe familja do të përfitojë që të kemi më shumë kohë për njeri-tjetrin. Kjo do të ndodhë, sepse jemi të gatshëm ta japim përkushtimin maksimal për sukses”.

4. Kompetenca:

Njerëzit kërkojnë kompetencë dhe e meritojnë atë. Klientët presin që ju të jeni ekspert në punën që bëni. Ata duan që ju të njihni produktin apo shërbimin; ata duan të mbështeten në profesionalizmin tuaj.

5. Konsistenca:

Secili profesionist i mirë është konsistent. Ata profesionistë e dinë saktësisht se sa kontakte kanë nevojë të bëjnë çdo ditë; ata e dinë saktësisht numrin e thirrjeve – pikërisht numrin e njerëzve që do të bëjnë vizita. Kjo do të rezultojë në më shumë produkte të shitura.

6. Kreativiteti:

Njerëzit që bëjnë më të mirën janë kreativë. Me fjalë të tjera, nëse e kanë një sfidë, ata e kapërcejnë duke qenë kreativ. Nëse diçka është e gabuar në jetët e tyre, ata e trajtojnë atë në mënyrë kreative. Nëse nuk arrini të shitni, mos u dëshpëroni. Thjeshtë, bëhuni më kreativ.

Duke u përqendruar në nevojat e blerësve tuaj dhe duke u dhënë atyre shërbimin e duhur që meritojnë, do të zhvilloni një karrierë që do t’ju mbështesë juve gjatë gjithë jetës!

/*Shkruar nga Denis Gafuri

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale