Microsoft hedh në treg ‘’Viva’’, nis “epoka e re” për punonjësit

Viva

Microsoft  lançoi këtë javë Viva, një “platformë të re të përvojës së punonjësve”, ose, në terma jo-marketingu, një qasje të re që shumica e kompanive të mëdha tentojnë t’u ofrojnë punonjësve të tyre. Kjo përfshin tipare standarde si qasja në komunikimet e brendshme të ndërtuara në integrime me SharePoint, Yammer dhe mjete të tjera të Microsoft. Përveç kësaj, Viva gjithashtu ofron qasje në analizat e ekipit dhe një integrim me LinkedIn Learning dhe ofruesit e tjerë të përmbajtjes së trajnimit (duke përfshirë llojet e SAP SuccessFactors), si dhe ato që Microsoft i quan Viva Topics për ndarjen e njohurive brenda një kompanie.

Nëse jeni si shumica e punonjësve, ju e dini që kompania juaj shpenzon shumë para në komunikimet e brendshme – dhe ju menjëherë e injoroni atë në mënyrë që të bëni punën aktuale. Por, Microsoft argumenton se kohët po ndryshojnë, pasi puna në distancë është duke u praktikuar nga shumë kompani, edhe pritet të vazhdojë edhe pasi të mbarojë pandemia.

Ka disa pjesë të Viva: Lidhjet Viva për të hyrë në njoftimet e kompanisë, politikat, përfitimet dhe bashkësitë e brendshme (mundësuar nga Yammer); Viva Learning, siç merret me mend, duke hyrë në burimet e të mësuarit; dhe Viva Topics, shërbimi merr shkëmbimin e njohurive në të gjithë kompaninë. Për pjesën më të madhe, ky është standardi i drejtë në çdo intranet modern.

Viva Insights duket si diçka e çuditshme, veçanërisht pas rrëmujës së Microsoft-it përreth Rezultatit të Produktivitetit. Ideja është t’u japim menaxherëve njohuri nëse ekipi i tyre (por jo anëtarët individualë të ekipit) rrezikojnë të digjen. Për shembull, në mënyrë që t’i inkurajojmë ata të fikin njoftimet ose të vendosin përparësitë ditore (një menaxher i mirë, shpresoj, mund ta bëjë këtë pa analitikë, por ja ku jemi, në 2021). Ajo gjithashtu ka për qëllim të ndihmojë drejtuesit e ndërmarrjeve: “të adresojnë sfidat komplekse dhe t’u përgjigjen ndryshimit duke hedhur dritë mbi modelet e punës organizative dhe trendet.

Meqenëse ky është Microsoft në 2021, në njoftimin e sotëm po flitet shumë për mirëqenien e punonjësve. Për shumicën e punonjësve, kjo do të thotë më pak takime, më shumë kohë fokusi dhe çaktivizimi i njoftimeve pas punës. Padyshim që ka mjete teknike për të ndihmuar në këtë, por në të vërtetë është çështje e kulturës dhe menaxhimit të ndërmarrjes’’.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale