Mercedes-Benz ka njoftuar se do të shkurtojë kostot me disa miliardë euro në vit, sipas gazetës gjermane, Handelsblatt. Kompania nuk ka specifikuar saktësisht se si do të shkurtohen këto kosto. Detajet në lidhje me humbjet e mundshme të vendeve të punës, si dhe informacionin se cilat departamente ose vendndodhje mund të ndikohen më shumë, gjithashtu nuk janë zbuluar.
Megjithatë, ka të ngjarë që shumica e punonjësve gjermanë të kompanisë do të jenë në gjendje të mbajnë punën e tyre edhe nëse zbatohen këto masa për uljen e kostove. Kjo është kryesisht për shkak të një politike të Mercedes-Benz të njohur si ‘Zusi 2030’, e cila mbron punonjësit nga pushimet e detyrueshme deri në fund të vitit 2029.
Ky vendim vjen pasi kompania vazhdon të luftojë në një industri globale automobilistike gjithnjë e më konkurruese dhe të pasigurt. Mercedes-Benz ka ndarë se po i jep përparësi rritjes së efikasitetit të qëndrueshëm, në mënyrë që të jetë në gjendje të qëndrojë i fortë financiarisht. Kompania zbuloi gjithashtu se tashmë kishte kursyer ndjeshëm në kostot fikse, gjë që ka qenë një avantazh në situatën aktuale të paqëndrueshme të tregut dhe se do të vazhdojë të ndjekë këtë strategji.
Mercedes-Benz Group gjithashtu publikoi të ardhurat e tij të tremujorit të tretë (TM3) në tetor. Të ardhurat e grupit arritën në 34.5 miliardë euro në tremujorin e tretë të vitit, që ishte një rënie prej -6.7% krahasuar me të njëjtin tremujor në 2023. Fitimi neto ishte 1.72 miliardë euro në tremujorin e tretë 2024, një rënie prej -54%, krahasuar me të njëjtin tremujor të vitit të kaluar. Fitimet e rregulluara para interesit dhe taksave për tremujorin e tretë të 2024 ishin 2.5 miliardë euro, që ishte një rënie prej -48% nga periudha korresponduese në 2023.
Harald Wilhelm, zyrtari kryesor financiar (CFO) i Mercedes-Benz Group AG, tha në lidhje me fitimet e tremujorit të tretë 2024, në faqen e internetit të kompanisë: “Rezultatet e tremujorit të tretë nuk përmbushin ambiciet tona. Megjithatë Mercedes-Benz vazhdon të gjenerojë flukse parash solide edhe në kohë sfiduese. Ne po marrim një pikëpamje të kujdesshme në lidhje me evolucionin e tregut përpara dhe do të shtojmë të gjitha përpjekjet për rritjen e mëtejshme të efikasitetit dhe përmirësimin e kostos në të gjithë biznesin.”
Këto shifra zhgënjyese ishin kryesisht për shkak të dobësisë së vazhdueshme të kërkesës kineze, pasi konsumatorët vazhdojnë të jenë të kujdesshëm në lidhje me blerjet e mëdha, mes një kostoje më të lartë jetese dhe rritjes së pasigurisë gjeopolitike.
Lexo edhe: Pse ka kohë të vështira përpara për teknologjinë evropiane?
Vendimi i fundit i BE-së për të vendosur tarifa më të larta për automjetet elektrike kineze, pas akuzave të qeverisë kineze që thuhet se subvencionon prodhuesit e EV, ka çuar gjithashtu në rritjen e frikës për veprimet hakmarrëse që po ndërmerren nga Kina kundër operacioneve të Mercedes-Benz në vend. Kjo nga ana tjetër, ka ulur më tej kërkesën për markën në Kinë.
Ngadalësimi i kërkesës për automjete elektrike ka goditur gjithashtu makinat EV të Mercedes-Benz, gjë që po ndihet edhe nga prodhues të tjerë gjermanë të automjeteve, si Audi dhe Volkswagen.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.