Mendësia pozitive dëmton po aq sa ajo negative! - Business Magazine Albania

Mendësia pozitive dëmton po aq sa ajo negative!

Fredrik Haren Ervin Kalemi

Newsletter nga Fredrik Haren: “Mendësia negative vret kreativitetin!

Po kështu mund të ndodhë edhe me një mendësi pozitive; tingëllon kundërintuitive, por më lejoni të jap një shembull.

Le të marrim aksidentin në Apollo 13 ku pati një shpërthim dhe këputje të një rezervuari oksigjeni.

Një mentalitet negativ (“Oh, jo, të gjithë do të vdesim!”) do të kishte mbytur kreativitetin.

Por një mentalitet pozitiv (“Cdo gjë është mirë, nuk ka asgjë për t’u shqetësuar.”) do të kishte vrarë jo vetëm kreativitetin, por edhe astronautët.

Pra, çfarë lloj mendësie duhet të kemi atëherë?

Përgjigja është: një “mendësi jo negative”!

Mësova për “mendësinë jo-negative” nga Ervin Kalemi, themeluesi i Publer, një platformë e menaxhimit të mediave sociale e themeluar në Shqipëri.

Ervini, i cili është shqiptar, krijoi Publer kur jetonte në SHBA, por u kthye në Tiranë për ta kthyer në një kompani. U takova me të në një kafene në bregun e një prej liqeneve në Tiranë, pranë zyrës së tij.

Kur u kthye në Shqipëri, shumë njerëz në vendin e tij menduan se ai kishte dështuar sepse u kthye nga Amerika. Kur kompania ishte ende e re ata talleshin me biznesin e vogël që ai kishte.

Ai ende kujton se si një shok i babait të tij qeshi me të kur mësoi se Ervini në atë kohë kishte vetëm 50 klientë që paguanin. “Kjo nuk do të funksionojë kurrë”, i tha.

Sot Publer ka mbi 100,000 klientë, nga të cilët më shumë se 10,000 janë klientë që paguajnë…

Ervini më shikon dhe më jep një buzëqeshje të dobët: “Ka kaq shumë negativitet këtu në Shqipëri. Kjo më frymëzon! Më pëlqejnë uljet dhe ngritjet e jetës. Më sfidojnë.”

Ervini më tregon se gjëja e tij e preferuar në fëmijëri ishin slitat me rrota.

“Të gjitha refuzimet më bëjnë më të fortë”, thotë Ervini. “Unë i kthej ato në sfida.”

Nëse dikush ju thotë se nuk mendon se mund të hidheni nga një shkëmb, ju mund të zgjidhni ta pranoni këtë si fakt, ose mund ta shikoni si një sfidë. Sikur dikush thjesht ju sfidoi të hidheni nga ai shkëmb.

E pyeta Ervinin se si e kishte krijuar imunitetin ndaj komenteve negative nga të tjerët për të mbajtur një mentalitet produktiv dhe jo negativ të fokusuar në zgjidhjen e problemit.

Lista e tij me 3 zgjidhje është kështu:

– Përqendrohuni në atë që dëshironi të bëni, jo në atë që të tjerët mendojnë

– Mundohuni të gjeni zgjidhje të problemeve

– Dhe sigurohuni që po shpenzoni energjinë tuaj për të zgjidhur problemin e duhur

Dhe më pas unë shtova një të katërt:

– Mos u shqetësoni për gjëra të vogla. Dhe mbani mend: Ajo që të tjerët mendojnë është gjithmonë një gjë e vogël.

Në një botë me njerëz negativë, ngrihuni lart dhe bëhuni një person jo-negativ. Një person jo-negativ është një person që fokuson krijimtarinë e tij/saj në zgjidhjen e problemeve, në vend që të jetë problemi, të flasë për problemin ose të flasë për njerëzit që përpiqen ta zgjidhin problemin.

Si funksionon mendësia jo-negative kur një rezervuar oksigjeni shpërthen në hapësirë: “Ne duhet të gjejmë një zgjidhje, pra si ta bëjmë?”

Gjithmonë përpiquni të mbani këtë mentalitet.

Fredrik Haren – Eksploruesi i Kreativitetit

(Frymëzimi i Fredrikut për këtë shkrim vjen nga eksplorimi i krijimtarisë në Shqipëri disa ditë më parë. Ndiqni buletinin e tij për më shumë njohuri mbi krijimtarinë nga njerëzit në mbarë botën për të eksploruar Botën e Kreativitetit.)

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0