Media ne ndihme te atyre qe kerkojne pune - Business Magazine Albania

Media ne ndihme te atyre qe kerkojne pune


 

Si mund te ofrohet tregu i punes nga media? Shpesh te rinjte dhe prinderit nuk kane informacion se cilat jane kerkesat e tregut, çfare vendesh pune ofrohen dhe ku mund te drejtohen edhe pse shifrat e papunesise perllogariten ne 30% te te rinjve pa pune.

Risi Albania ka ndermarre nje nisme per te pare median si ure lidhese ndermjet te rinjve te moshes 15-29 vjeç dhe informacionit qe ata kerkojne per pune.

“Statistikat flasin vete, aq sa jane te frikshme. Dhe paradoski tjeter eshte se, nese bisedon me kompanite e huaja ne Shqiperi ose me kompani te mira shqiptare, nje ne dy problemet kryesore qe ngrene jane burimet njerezore. Domethene, kemi vende pune por nuk po gjejme njerezit e duhur”, deklaroi eksperti i medias, Lutfi Dervishi.

Informacioni per tregun e punes ekzsiton, por eshte sporadik dhe shpesh here jo i kuptueshem nga te gjithe, ndaj tregu i punes do te jete nje biznes i ri per median, qe do te fokusohet me shume per t’i orientuar te rinjte.

“Projekti synon mbeshtetjen e biznesit te medias, ku subjekti do kete rolin e lehtesuesit, nxitesit dhe bashkinvestitorit. Dhe kthimi i investimit eshte ngritja e nje biznesi fitimprures per median permes ofrimit te informacionit mbi tregun e punes”, deklaroi Edlira Muedini, drejtuese e Risi Albania.

Ndersa konsulenti Nazim Rashidi thekson se kjo eshte nje mundesi e mire e fitimprurese per mediat, por njekohesisht me impakt social tek te rinjte.

“Te percaktohet çfare informacioni ka mbi tregun e punes. Disa shembuj jane informacionet e kerkuara ne treg, apo mbi pagat. Pasi kemi zbuluar se shume te rinj e prinder qe mund te zgjedhin nje profesion nuk kane informacion sesa do te paguhen”, tha Rashidi.

Eksperte te huaj kane sjelle pervojen e tyre se si media ne Europe ka nje rol te rendesishem per te shperndare tregun e punes.


Vendet e punës, `reklamë` në media – Top… by tchalbania

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0