Me shishen e Coca-Cola-ës tashmë mund të bëni dhe selfie - Business Magazine Albania

Me shishen e Coca-Cola-ës tashmë mund të bëni dhe selfie


Në Izrael, Coca-Cola ka krijuar një shishe që iu bën selfie, ndërkohë që ju pini prej saj. I ashtuquajturi “shishe selfie” është bërë nga agjencia Gefen për Coca-Cola Summer Love, ngjarjen më të madhe të Izraelit për markat në natyrë.

Përdoruesit i bëjnë tag vetes dhe miqve të tyre në fotot në mediat sociale të Coca-Cola-së“, shpjegon Gefen. “Është me të vërtetë interesante dhe i bën personat që marrin pjesë më të pranishëm dhe aktivë gjatë eventit, duke e ditur se ata mund të ndajnë momentet e tyre të veçanta vetëm duke pirë.

Shishja ka një aparat fotografik ndërtuar në bazën e saj, së bashku me një sensor që fotografon kur e kthen shishen në 70 gradë. Selfiet mund të shpërndahen në Facebook, Instagram dhe Snapchat.

Gefen thotë se shishet u konceptuan pasi ata vunë re një boshllëk në treg për këtë “risi pijesh.” Sepse kush dëshiron të humbasë këtë shpërblim fotosh?

Shishja me shumë gjasa do të jetë e kufizuar për Summer Love, pasi nuk ka asnjë fjalë nëse ajo do të jetë një “boom” në dyqanet izraelite. Por në qoftë se kjo do bëhet një hit në mesin e adoleshentëve, do të shohim nëse do të jetë edhe në evente të tjera. Për ata që shqetësohen për jetën e tyre sociale, mendoni për të si një evolucion natyror i “duckface”.

 

burimi: adweek.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0