Pushimet mund të jenë një kohë nostalgjie e madhe për kohët e fëmijërisë suaj, një pikë e theksuar nga video reklama më e re e McDonald’s.
Të dielën e kaluar, McDonald’s UK postoi një video-reklamë për sezonin e Krishtlindjeve. Në video shfaqet një vajzë e quajtur Matilda dhe shoqja e saj imagjinare Iggy dhe tregon miqësinë e tyre ndër vite.
Më poshtë mund ta shikoni reklamën.
Introducing Imaginary Iggy!
Are you #ReindeerReady? 🥕
Hit the like button today for a special surprise pic.twitter.com/5uOKJhPQW8
— McDonald’s UK (@McDonaldsUK) November 14, 2021
Reklama është pjesë e fushatës së McDonald’s #ReindeerReady, e cila përfshin publikimin e një menuje festive dhe aktivitete të ndryshme familjare gjatë javëve në vijim.
Michelle Graham-Clare, zëvendëspresidente, kreu i marketingut i McDonald’s MB, tha se pas disa vitesh të vështira, McDonald’s është aty për të përgatitur publikun për Krishtlindje.
“Ne kemi besim se reklama jonë përfshin në mënyrë të përsosur magjinë e imagjinatës së fëmijërisë, e cila vjen në jetë në këtë periudhë të vitit dhe ofron një kujtesë të dobishme se nuk je kurrë shumë i vjetër për të besuar,” thotë ajo. “Mezi presim të shohim reagimet e klientëve tanë ndaj reklamës dhe shpresojmë që miqësia mes Matildës dhe Iggy-t të sjellë një buzëqeshje te shikuesit kur e shikojnë.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.