Mark Zuckerberg kritikon Apple për mungesë inovacioni në podcast-in e Roganit - Business Magazine Albania

Mark Zuckerberg kritikon Apple për mungesë inovacioni në podcast-in e Roganit

Mark Zuckerberg kritikon Apple për mungesë inovacioni në podcast-in e Roganit

Mark Zuckerberg pati disa gjëra për të thënë rreth Apple gjatë paraqitjes së tij në podcast-in e Joe Roganit, “The Joe Rogan Experience”. CEO i Meta-s bëri një paraqitje të rëndësishme , e cila natyrisht nxiti shumë fragmente dhe citime për të diskutuar. Një nga temat kryesore lidhej me Apple, të cilën Zuckerberg e akuzoi për mungesë inovacioni teknik që nga lançimi i iPhone-it në vitin 2007, sipas CNBC. Sipas Zuckerberg-ut, iPhone ishte një hap pozitiv për t’ua sjellë telefonat inteligjentë njerëzve, por praktikat e biznesit të Apple që atëherë kanë qenë zhgënjyese.

“Por, nga ana tjetër… ata e kanë përdorur atë platformë për të vendosur një sërë rregullash që mendoj se janë arbitrare dhe [unë] ndiej se nuk kanë shpikur diçka të madhe për një kohë të gjatë,” tha Zuckerberg gjatë podcast-it. “Është sikur Steve Jobs shpiku iPhone-in, dhe tani ata thjesht janë duke ndenjur mbi të, 20 vite më vonë.”

Duhet theksuar se Apple ka lançuar ose ka ndihmuar në popullarizimin e kategorive të tjera të njohura pajisjesh që nga viti 2007. Ndërsa Apple nuk shpiku tabletat apo kufjet wireless, linjat e iPad-it dhe AirPods-it janë bërë aq sinonime me kategoritë përkatëse të produkteve saqë njerëzit shpesh thonë “iPad” ose “AirPods” kur i referohen çdo tableti apo pale kufjesh.

Lexo edhe:Meta heq dorë nga verifikuesit e fakteve dhe rekomandon më shumë përmbajtje politike

Sigurisht, Zuckerberg kishte më shumë për të thënë. CEO i Meta-s kritikoi Apple-in për “rregullat e tij të rastësishme,” si për shembull marrjen e 30% të fitimeve nga aplikacionet në App Store të iOS ose pamundësinë e pajisjeve të palëve të treta për të punuar në mënyrë të përsosur me iPhone-et si AirPods. Sipas Zuckerberg-ut, kjo është mënyra se si Apple fiton para në një botë ku shitjet e iPhone-ve po ngadalësohen. “Atëherë si po fitojnë më shumë para si kompani? E bëjnë këtë duke shtrydhur njerëzit… duke vendosur një taksë 30 përqind për zhvilluesit dhe duke ju shtyrë të blini më shumë pajisje periferike dhe gjëra që lidhen me të,” tha Zuckerberg. “Ata ndërtojnë gjëra si AirPods, që janë të mira, por e kanë bllokuar plotësisht aftësinë e kujtdo tjetër për të ndërtuar diçka që mund të lidhet me iPhone në të njëjtën mënyrë.”

Një detaj i fundit: Zuckerberg tha se Apple Vision Pro “nuk e goditi në shenjë” për Apple-in, megjithëse pranoi se është “një nga përpjekjet më të mëdha” që Apple ka bërë në një kohë të gjatë. Sigurisht, Zuckerberg po e shikon këtë nga këndvështrimi i dikujt që drejton një kompani që prodhon pajisje konkurruese. Megjithatë, ai nuk është krejtësisht gabim — Apple thuhet se ka ngadalësuar ndjeshëm prodhimin e Vision Pro për shkak të kërkesës së ulët.

Këto ishin është, në thelb, përmasat e komenteve të Zuckerberg-ut për Apple në podcast-in e Joe Roganit.

mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0