Malta po paguan turistë për ta vizituar - Business Magazine Albania

Malta po paguan turistë për ta vizituar

Malta ka konfirmuar se do të paguajë njerëzit për të vizituar vendin këtë verë, në një përpjekje për t’u rimëkëmbur nga humbjet në turizëm nga pandemia. Ishulli i Mesdheut regjistron 2 milionë vizitorë çdo vit dhe shpreson të inkurajojë disa prej tyre me këtë skemë të re, Incentiva për Udhëtarët Falas të Pavarur (FIT).

Vizitorët pritet të marrin një subvencion qeveritar në varësi të kohëzgjatjes së qëndrimit të tyre, vlerësimit të yjeve të hotelit të vizituar dhe zonës ku shkojnë. Çfarëdo që të vendosë qeveria do të pranohet nga hotelet që regjistrohen në skemë. Mbështetja parashikohet të jetë 200 euro për person.

Akomodimi mesatar në Maltë për dy javë, për dy persona është gati 1,400 euro,  Kjo nënkupton se çiftet mund të sigurojnë një ulje të kostos me gati një të tretën.

Lexo: France 24: Turistët udhëtojnë në tunele të fshehta të paranojës së epokës komuniste në Shqipëri

Malta po hap kufijtë e saj për çdo vizitor që mund të sigurojë prova se janë vaksinuar mbi 10 ditë para mbërritjes.

Indipendent

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0