Makina elektrike Tesla e policisë amerikane mbetet pa bateri ndërsa po ndiqte të dyshuarin


“Jam në kilometrin e tetë me makinën Tesla dhe mund ta humb betejën çdo sekondë,” ishin këto fjalët e fundit të policit Jesse Hartman nga Freemont në San Francisco, para se të detyrohej të gjente një veturë tjetër të policisë gjatë ndjekjes së një të dyshuari në Kaliforni.

Ndjekja me vetura në autostradën 680 në afërsi të Milpitas, shfaq audio inçizimin e publikuar nga mediat amerikane ku dëgjohet biseda e zyrtarit të policisë me bazën, kur bën me dije se vetura po i ndalej për arsye se kishte mbetur pa bateri.

“Le ta vazhdojë ndjekjen dikush tjetër”, dëgjohet duke thënë polici, i cili po ndiqte një veturë që lëvizte me 120 milje në orë, ndërsa ky i ishte vënë pas me veturën zyrtare Tesla Model S prodhim i vitit 2014, që brenda pak minutave iu harxhua bateria.

Lexoni: Elon Musk lajmëron zgjerimin e kompanisë Tesla në vendet e Ballkanit

“Vetura Tesla nuk ishte e mbushur plotësisht me energji elektrike kur kolegu ynë u lajmërua. Për fat të keq, një gjë e tillë po ndodh edhe me veturat që lëvizin me karburant, të cilat me raste i harrojnë t’i rimbushin para se ta përfundojnë turnin e punës”, ka deklaruar zëdhënësi i policisë së Freemontit.

Latimes

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale