"Ma shit këtë stilolaps," ja si t'i përgjigjeni! - Business Magazine Albania

“Ma shit këtë stilolaps,” ja si t’i përgjigjeni!


I mbani mend besoj këto skena. Këto skena janë klasike. Leonardo DiCaprio, në rolin e brokerit Jordan Belfort në “Ujku i Uoll Stritit” (The Wolf of Wall Street), nxjerr një stilolaps nga xhepi i tij dhe sfidon drejtuesit e lartë të shitjeve që t’ia shesin atij atë stilolaps.

Duket një sfidë e vërtetë për çdo profesionist shitjesh, ёshtё lloji i pyetjes që ndan një shitës të vërtetë nga dikush që nuk ka për ta arritur kurrë target-in e tij. Jo pa arsye është një teknikë tepër e përhapur nё stafet e rekrutuesve në kompanitë në SHBA. Pse të lodhesh me një pyetje të vështirë interviste për punë kur Martin Scorsese ta jep në dorë një të tillë?

Është ende një pyetje e mirë, jo sepse është e vështirë por sepse është e thjeshtë dhe nëse punonjësi juaj nuk e di përgjigjien, atëherë mbase ai/ajo nuk i ka bazat e shitjes.

E gjitha qëndron te një marifet i thjeshtë.

Duhet të njohësh blerësin.

Belfort në film, tashmë një folës frymëzues, e shpjegoi strategjinё e tij. Nëse do të shesësh stilolapsin, i bën pyetje blerësit. Ti e pyet se sa kohë ka qё kërkon për një stilolaps, përse e kërkon një stilolaps, çfarë do të thotë për të tё ketë një stilolaps. Nëse një kandidat potencial fillon të tё bëjë pyetje, mund të jesh i sigurtë se ai e di se çfarë po bën.

Nuk është një marifet i ri. Spikeri i parë i shitjeve që kam parë ndonjëherë ishte Zig Ziglar, dhe askush nuk dinte më shumë rreth shitjeve dhe suksesit më shumë se ç’dinte ai. Ja një histori rreth Zig Ziglar i intervistuar nga Johnny Carson:
Carson drejton gishtin drejt tavllës së duhanit mbi tryezë dhe thotë: “Thonë se je shitësi më i mirë në botë. Ma shit mua atë tavëll.”

Ziglar mendohet për një sekondë dhe përgjigjet: “Para se ta bëj atë, duhet të di arsyen sepse e do tavllën.”

Carson e shikon tavllën. “Mendoj se është prodhuar mirë, është e lezeçme dhe është një tavëll e mirë.”

“OK,” thotë Ziglar, “por duhet të më thuash se çfarë vlere i jep ti.”

“Nuk e di,” thotë Carson. “Mendoj se për 20$ ia vlen.”

Ziglar buzëqesh. “U shit,” thotë më pas ai.

Në praktikë, prezantimet rrallëherë shkojnë kaq lehtë, dhe kur shet, të duhet të bësh më shumë punë.

Kështuqë hapi tjetër pas bërjes së pyetjeve të duhura për të njohur blerësin është të ndërtosh një lidhje emocionale. Ti mund ta bësh këtë me një histori.

Kur presidentët firmosin traktate, ata përdorin stilolapsa të ndryshëm për çdo firmë dhe më pas ia japin stilolapsin njërit prej njerëzve që ndihmuan që ajo marrëveshje të nënshkruhet. Më pas stilolapsi bëhet një suvenir. Kjo u sjell në mend atyre një moment historik.

E njëjta gjë ndodh me stilolapsin që i intervistuari po ia shet intervistuesit. Nuk është thjesht një stilolaps. Është stilolapsi që intervistuesi e përdori për të firmosur marrëveshjen e fundit dhe ndërtoi biznesin e tij. Stilolapsi është i lirë, por kujtimet…ato janë të vlefshme për një ujdi.

Nuk ka rëndësi se çfarë shet; duhet të njohësh blerësin, dhe duhet t’i japësh një histori që ndërton një lidhje emocionale me produktin.

https://www.youtube.com/watch?v=ftFAbPnNYrg&feature=youtu.be

 

/Shkruar nga Joel Comm dhe publikuar nga Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0