Lulëzimi i startup-eve transformon Indinë - Business Magazine Albania

Lulëzimi i startup-eve transformon Indinë


India është në mesin e një boom-i startup-esh. Mbështetur nga një sërë nismash qeveritare, kompani të reja po lulëzojnë në çdo cep të vendit.

Në fakt India tashmë është vendi i tretë në botë për nga numri i startupeve sipas NASSCOM. Investimet po rriten duke gjeneruan vende të panumërta pune duke ofruar zgjidhje dhe shërbime të reja që nga sektori i shëndetësisë tek agrikultura.

Nisma Startup India e mbështetur fuqishmisht nga qeveria e vendit po promovon sipërmarrjen në mbarë vendin. Synon që t’a shndërrojë Indinë nga një vend punë-kërkuesish në një vend punë-dhënësish.

  1. India është vendi i tretë më i madh në botë për nga startup-et

India është ngjitur në vendin e tretë në listën globale të vendeve me numrin më të lartë të startupeve duke lënë pas Izraelin dhe Kinën. Vetëm SHBA-ja dhe Britania mund t’i bëjnë ballë.

Numri i startupeve vijon të rritet çdo ditë. Nga 2020-ta numri pritet të rritet me 2,100 startupe të reja.

  1. Statupet Indiane po përhapen globalisht

Ky grafik i përpiluar në muajin Mars, tregon sesi firmat Indiane po hyjnë në tregjet globale. Flipkart, kompania e-commerce me seli në Bengaluru, zë vendin e 9-të në listë me një vlerë prej 15 miliardë dollarësh.

lurdhsfgf-b_txjmvkp4euixv32megjhb9lregpwd-e

  1. Investimet janë përqendruar në tre zona urbane

Në gjysmën e parë të vitit mbi 3/4 e financimeve shkonin në tre zonat urbane: Bengaluru, Delhi dhe Mumbai.

  1. 2/3 janë në tre qytete

Pjesa më e madhe e startupeve të themeluara vinë nga tre vende. 1/4 janë në Bangalore, 23% në rajonin e Delhit dhe 1/5 në Mumbai

  1. Themeluesit janë të rinj

3/4-ta e themeluesve janë të rinj të moshës 35 vjeç. 1/3 ka kryer studimet në inxhinieri. Ndërkaq vetëm 9% janë femra.

 

/CIO

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0