Lufta Musk-Bezos vazhdon. Me vetëm 8 fjalë, Musk tha një të vërtetë brutale rreth Bezos dhe ambicies së tij - Business Magazine Albania

Lufta Musk-Bezos vazhdon. Me vetëm 8 fjalë, Musk tha një të vërtetë brutale rreth Bezos dhe ambicies së tij

të vërtetë brutale

Nëse është më shumë se një hobi, është koha të ndaloni ankesat për humbjet dhe të filloni të bëni atë që duhet për të fituar.

Në Konferencën e javës së kaluar, Elon Musk iu përgjigj një padie të ngritur nga miliarderi Jeff Bezos, duke i thënë Kara Swisher se, “ju nuk mund të padisni rrugën tuaj drejt Hënës”. Kjo ka të bëjë me betejën e përshkallëzuar midis dy personave më të pasur në botë mbi përpjekjet e tyre për të dërguar njerëz në hapësirë.

Siç mund ta prisni, Bezos kishte një përgjigje ndaj komentit të Musk, por e dha përmes Amazon dhe jo Blue Origin.

“SpaceX ka një histori të gjatë duke paditur qeverinë amerikane për çështjet e prokurimit dhe duke protestuar ndaj vendimeve të ndryshme qeveritare”, shkroi një zëdhënës i Amazon në një deklaratë për CNBC. “Është e vështirë të pajtosh atë rekord historik me pozicionin e tyre të fundit ndaj të tjerëve që bëjnë veprime të ngjashme.”

Amazon po përpiqet të lançojë një rival ndaj broadband satelitor StarLink të SpaceX, të quajtur Project Kuiper. Përveç Amazon edhe Blue Origin kontrollohen në thelb nga Bezos, pavarësisht faktit se ai dha dorëheqjen si CEO në fillim të këtij viti. Bezos mbetet si kryetar ekzekutiv në Amazon dhe është aksioneri më i madh i kompanisë.

Lexoni: Miliarderi i famshëm George Soros i bashkohet listës së investitorëve në Bitcoin 

Musk më vonë u përgjigj, në Twitter:

Musk beson se Bezos duhet “të shpenzojë më shumë energji për të arritur në orbitë, sesa të bëjë padi”. Kjo është një kritikë e drejtë duke pasur parasysh se pavarësisht udhëtimit të profilit të lartë në hapësirë ​​këtë verë të Bezos, vëllain e tij dhe dy civilë të tjerë, Blue Origin nuk e ka provuar ende se mund të dërgojë me sukses mjetet e tij në orbitë. Ky është një hap i rëndësishëm para se të dërgoni diçka në Hënë.

Bezos me siguri ka qenë shumë i suksesshëm në shumë fusha të jetës së tij. Sidoqoftë, Blue Origin ka qenë vetëm një projekt anësor. Derisa Bezos shkoi në hapësirë ​​në korrik, shumica e njerëzve ndoshta nuk e kishin idenë se ai madje zotëronte një kompani raketash.

Në vend që të ankohet për humbjen, ndoshta Bezos duhet t’i kushtojë burimet e nevojshme për të fituar në të vërtetë. Ai qartë nuk ka mungesë burimesh, dhe nëse dërgimi i njerëzve në Hënë është i rëndësishëm, nuk ka arsye të mos i kushtohen më shumë atyre burimeve sfiduese.

Sidoqoftë në garën për hapësirën, Bezos dhe Blue Origin janë shumë prapa SpaceX. Lëvizja e zakonshme për të ushtruar presion ndaj konkurrentëve përmes padive ose taktikave të ngacmimit nuk do të funksionojë kundër dikujt që ka një epërsi të madhe dhe burimeve që ka Musk.

Musk, megjithatë inkurajon Bezos t’i kushtojë më shumë kohë dhe energji Blue Origin, nëse është vërtet diçka që atij i intereson vërtetë.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0