Lojërat Olimpike mund të kenë një ndikim të madh në produktivitetin e punonjësve - Business Magazine Albania

Lojërat Olimpike mund të kenë një ndikim të madh në produktivitetin e punonjësve

Lojërat Olimpike mund të kenë një ndikim të madh në produktivitetin e punonjësve

Mund të jetë e vështirë të përqendrohesh në atë mbledhje  kur ekipi i gjimnastikës i SHBA-së është duke shënuar fitore në një tjetër monitor.

Lojërat Olimpike Verore 2024 janë në zhvillim e sipër pas nisjes në Paris të premten. Megjithëse Lojërat e Tokios patën një rënie në numrin e shikuesve në vitin 2021, NBCUniversal ka raportuar fitore të mëdha deri tani këtë vit: Në tre ditët e para të Lojërave 2024, shkalla e shikueshmërisë ka rritur me 79 për qind në krahasim me Tokion, sipas kompanisë, dhe ceremonia e hapjes ishte më e shikuara që nga viti 2012.

Por ndonëse java e punës në SHBA ka filluar, nuk do të thotë që shikimet olimpike do të ndalen.

Sipas një sondazhi të fundit nga UKG Workforce Institute (i realizuar nga Harris Poll), 59% e amerikanëve të punësuar planifikojnë të ndjekin Lojërat Verore këtë vit, dhe më shumë se një e treta planifikojnë të ndjekin në mënyrë të drejtpërdrejtë. Me Parisin që është deri në 12 orë përpara SHBA-së, në varësi të shtetit, kjo mund të nënkuptojë se punonjësit janë duke ndjekur nga tavolina e tyre këtë javë.

Nga ata punonjës që planifikojnë të shikojnë gjatë orëve të punës, 65 % thonë se do të shikojnë për më shumë se një orë. 7%  madje planifikojnë të ndjekin për “gjashtë ose më shumë orë,” sipas sondazhit. Më shumë se një e katërta e tyre thonë se do të jenë “më pak produktivë në punë” si rezultat.

Lexo edhe:Reklamat në Instagram dhe Facebook nxisin rritje të fitimeve

Por nuk janë vetëm shikimet gjatë orëve të punës që mund të ndikojnë në produktivitet: 30%  e të anketuarve presin të jenë më pak produktivë në punë sepse do të zgjohet herët ose do të qëndrojnë vonë për të ndjekur Lojërat. Disa ekipe po gjejnë kompromiset e tyre: 1 në 5 punonjës në sondazhin e UKG që planifikojnë të shikojnë Lojërat thonë se kanë biseduar me menaxherët e tyre për të marrë kohë të lirë për të ndjekur dhe kanë gjetur mbështetje nga menaxherët. Në fakt, më shumë se një e katërta e punonjësve që thanë se do të ishin më pak produktivë gjatë orëve të punës përfshinte më shumë se një në tre menaxherë.

Ka edhe përfitime nga kjo: Në një sondazh të fundit të amerikanëve nga Monday.com, 34% e të anketuarve thanë se ndryshimi i një takimi të ekipit për të ndjekur Lojërat Olimpike “tregon fleksibilitet dhe mund të rrisë moralin”. Por një përqindje më e madhe—36 për qind—besonin se kjo nuk do të ishte një “praktikë e mirë në vendin e punës”.

Kjo mund të jetë arsyeja pse, në sondazhin e UKG Workforce Institute, 12% e punonjësve thanë se menaxherët e tyre nuk u lejuan të merrnin kohë të lirë për të ndjekur Lojërat Olimpike.

Pavarësisht kësaj, mund të jetë e dobishme për menaxherët dhe liderët të dinë se kur produktiviteti i punonjësve mund të bjerë ndërsa Lojërat vazhdojnë. Basketbolli i meshkujve, futbolli i meshkujve, gimnastika e femrave dhe basketbolli i femrave pritet të jenë faktorët kryesorë, sipas sondazhit të UKG.

Pra, kur LeBron James dhe ekipi i basketbollit të SHBA-së të përballen me Sudanin e Jugut, mos u befaso nëse disa nga anëtarët e ekipit tuaj janë të vështirë për t’u arritur.

inc

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0