LinkedIn, platforma sociale në pronësi të Microsoft, ka bërë emër kryesisht si një platformë për njerëzit që kërkojnë të lidhen dhe të marrin njohuri për qëllime profesionale, dhe për rekrutim, një biznes që tani ka mbi 1 miliard përdorues. Për të rritur kohën që njerëzit po kalojnë në platformë, kompania po hyn në një fushë krejtësisht të re: lojërat.
LinkedIn tashmë po punon për një përvojë të re lojërash. Tre përpjekjet e hershme janë lojërat e quajtura: “Queens”, “Inference” dhe “Crossclimb”.
Studiuesit e aplikacioneve kanë filluar të gjejnë kodin që tregon punën që po bën LinkedIn. Njëra prej tyre, Nima Owji, tha se një ide me të cilën LinkedIn duket se po eksperimenton përfshin rezultatet e lojtarëve të organizuar, sipas vendeve të punës, me kompanitë që “renditen” sipas atyre rezultateve.
Një zëdhënës i LinkedIn ka konfirmuar se është duke punuar në lojëra, por tha se ende nuk ka një datë të nisjes.
“Ne po punojmë për shtimin e lojërave të bazuara në enigmë brenda përvojës së LinkedIn për të zhbllokuar pak argëtim, për të thelluar marrëdhëniet dhe shpresojmë të ndezim mundësinë për biseda”, tha zëdhënësi. Zëdhënësi shtoi se imazhet e shpërndara nga studiuesit në X nuk janë versionet më të fundit.
Zëdhënësi i LinkedIn nuk pranoi të thoshte se si, dhe nëse, Microsoft është i përfshirë në projektin e lojrave në LinkedIn.
Lojërat janë rregullisht ndër aplikacionet më të njohura për telefonat celularë dhe kompjuterët, si për sa i përket të ardhurave, ashtu edhe angazhimit dhe lojërat rastësore të bazuara në enigma, kanë qenë një nga kategoritë më të njohura në hapësirë në mesin e përdoruesve të celularëve.
Me kalimin e viteve, LinkedIn ka provuar një sërë veçorish të reja të ndryshme gjatë viteve për të rritur mënyrën se si dhe sa shumë njerëzit përdorin platformën e tij, me strategjinë që ndoshta më së miri përshkruhet si: “si mund të marrim mjetet më të njohura që njerëzit përdorin tani dhe t’i bëjë ato të rëndësishme për audiencën e LinkedIn dhe të fokusohen në botën e punës?”
Ato variojnë nga përpjekjet në edukimin online dhe zhvillimin profesional, deri te një operacion publikimi dhe lajmesh, duke sjellë më shumë mjete video dhe duke u ballafaquar me krijuesit dhe ndikuesit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.