LinkedIn mbush 19 vjeç - Business Magazine Albania

LinkedIn mbush 19 vjeç

Linkedin

Pothuajse të gjithë e njohim LinkedIn si një platformë profesionale, Linkedin është ndër mjetet më të mira për punëmarrësit dhe punëdhënësit për të kërkuar dhe për të gjetur njëri-tjetrin. Për shkak të numrit të shumtë të përdoruesëve, prej 830 milionë në 200 shtete të botës, mundësia për të gjetur një vend pune është e lartë, po aq sa edhe mundësia për të mësuar, për të krijuar shoqëri, partneritete dhe për të zbuluar më shumë. 

Linkedin u krijua zyrtarisht në  5 maj 2003, vetëm nëntë muaj përpara se Facebook të shfaqej në Harvard, duke e bërë rrjetin më të vjetër social që përdoret ende sot. 

Lexo: LinkedIn rendit dhjetë kompanitë më të mira për të punuar në 2022-in

Misioni i LinkedIn është i thjeshtë: të lidhë profesionistët e gjithë botës, për t’i bërë ata më produktivë dhe të suksesshëm. Ky ishte qëllimi i cili u ngrit në dhomën e ndenjes së bashkëthemeluesit Reid Hoffman në 2002 dhe u lançua zyrtarisht më 5 maj 2003.

Sot, LinkedIn udhëheq një biznes të larmishëm me të ardhura nga abonimet e anëtarësimit, shitjet e reklamave dhe zgjidhjet e rekrutimit nën udhëheqjen e Ryan Roslansky. Në Dhjetor 2016, Microsoft deklaroi blerjen e LinkedIn, duke bërë bashkë cloud-in kryesor profesional në botë dhe rrjetin kryesor profesional në botë. 

Ajo që na mbetet të themi është: Urime LinkedIn!

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0