LinkedIn mbush 19 vjeç - Business Magazine Albania

LinkedIn mbush 19 vjeç

Linkedin

Pothuajse të gjithë e njohim LinkedIn si një platformë profesionale, Linkedin është ndër mjetet më të mira për punëmarrësit dhe punëdhënësit për të kërkuar dhe për të gjetur njëri-tjetrin. Për shkak të numrit të shumtë të përdoruesëve, prej 830 milionë në 200 shtete të botës, mundësia për të gjetur një vend pune është e lartë, po aq sa edhe mundësia për të mësuar, për të krijuar shoqëri, partneritete dhe për të zbuluar më shumë. 

Linkedin u krijua zyrtarisht në  5 maj 2003, vetëm nëntë muaj përpara se Facebook të shfaqej në Harvard, duke e bërë rrjetin më të vjetër social që përdoret ende sot. 

Lexo: LinkedIn rendit dhjetë kompanitë më të mira për të punuar në 2022-in

Misioni i LinkedIn është i thjeshtë: të lidhë profesionistët e gjithë botës, për t’i bërë ata më produktivë dhe të suksesshëm. Ky ishte qëllimi i cili u ngrit në dhomën e ndenjes së bashkëthemeluesit Reid Hoffman në 2002 dhe u lançua zyrtarisht më 5 maj 2003.

Sot, LinkedIn udhëheq një biznes të larmishëm me të ardhura nga abonimet e anëtarësimit, shitjet e reklamave dhe zgjidhjet e rekrutimit nën udhëheqjen e Ryan Roslansky. Në Dhjetor 2016, Microsoft deklaroi blerjen e LinkedIn, duke bërë bashkë cloud-in kryesor profesional në botë dhe rrjetin kryesor profesional në botë. 

Ajo që na mbetet të themi është: Urime LinkedIn!

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0