Light prezanton telefonin e saj të fundit minimalist, tani me një ekran OLED, por ende pa aplikacione varësuese - Business Magazine Albania

Light prezanton telefonin e saj të fundit minimalist, tani me një ekran OLED, por ende pa aplikacione varësuese

Light

Ndërsa Apple përgatitet të prezantojë veçoritë e saj të fuqizuara nga AI për iPhone, një kompani tjetër po merr qasjen e kundërt: në vend që të ndërtojë një telefon me më shumë teknologji, ajo zgjedh më pak. Light , prodhuesi i telefonit minimalist me një ekran e-papper, po prezanton modelin e tij më të ri, Light Phone III.

Ashtu si homologu i tij i mëparshëm, Light Phone III ofron një ekran të thjeshtë bardh e zi, pa akses në mediat sociale, internet ose email. Por, ndryshe nga telefonat më të vjetër të Light, Light Phone III ka një ekran OLED më të madh dhe një çip NFC për t’i hapur rrugë mjeteve të ardhshme të pagesave, si dhe një kamer për të kapur momente që nuk do të dëshironit t’i humbisnit duke e lënë telefonin inteligjent në shtëpi. Qëllimi me pajisjen e re është të përmirësojë përdorshmërinë dhe performancën e saj, thotë bashkëthemeluesi i Light Joe Hollier. Light Phone III i ri është më i madh se modelet e mëparshme, afërsisht gjerësia e shumicës së iPhone-ve, por dukshëm më i shkurtër; është më shumë si BlackBerry për sa i përket faktorit të formës. Kjo do ta bëjë më të lehtë dërgimin e mesazheve në telefon duke e mbajtur atë vertikalisht, thotë ekipi. Përveç kësaj, ekrani AMOLED ndriçon vetëm pikselët e bardhë, të cilët, të kombinuar me një xham mat, do të ndihen më shumë si Light Phone II më i vjetër.

“Në të vërtetë do të mbajë shumë nga karakteristikat që njerëzit i pëlqejnë për ekranin me bojë elektronike, duke u ndjerë shumë më ndryshe se një ekran me shkëlqim smartphone”, tha Hollier.

 

Light

 

Së bashku me Kaiwei Tang, Hollier themeloi Light në shtator 2014, fillimisht si një projekt Kickstarter për njerëzit që kërkojnë të largojnë varësitë e tyre nga smartphone. Ndërmjet dy modeleve të para, Light Phone I dhe Light Phone II, kompania ka dërguar më shumë se 100,000 pajisje, me këto të fundit që përbëjnë afërsisht dy të tretat e atyre shitjeve. Apeli i Light Phone është se nuk ju detyron të hiqni dorë nga aspektet e dobishme të teknologjisë moderne të smartfonëve, si aksesi i integruar në harta dhe navigimi, telefonatat, mesazhet, shënimet zanore, një kalendar, kohëmatës, alarm, kalkulator, një pikë e nxehtë dhe një luajtës i thjeshtë muzikor dhe mjet podkastesh. Në vend të kësaj, ajo që ofron është një mënyrë për të shpëtuar nga llojet e teknologjisë që disa do të bënin më mirë pa: aplikacionet e mediave sociale, lajmet e klikimeve dhe thirrjen e një shfletuesi uebi që ju lidh me internetin.

Pronarët e telefonave Light mund të përdorin pajisjen e shkyçur në operatorin e tyre celular, ose mund të zgjedhin planin telefonik të Light 30 dollarë në muaj me 1 GB të dhëna. Ekzistojnë gjithashtu plane me çmime më të larta, përkatësisht 45 dollarë në muaj ose 70 dollarë në muaj për 5 GB ose të dhëna të pakufizuara. Telefoni ka një tërheqje të veçantë për një audiencë prej 25 deri në 40 vjeç, shumica e të cilëve e përdorin atë si telefonin e tyre kryesor, shpesh së bashku me një tablet ose kompjuter laptop për aksesin e tyre të zgjeruar në internet. Një grup më i vogël mund të kalojë në telefonin e tyre Light kur duhet të pushojë, si p.sh. kur përpiqet të dalë “jashtë linje” për një fundjavë ose pushime, por nuk dëshiron të jetë pa një mënyrë për të kontaktuar njerëzit ose për t’u kontaktuar në rast të një emergjente. Light Phone III do të synojë demografinë më të madhe që tashmë po përdorin telefonin jo-inteligjent si pajisjen e tyre kryesore.

 

Light

 

Ashtu si pajisjet e tjera të tij, Light Phone do të tërheqë gjithashtu turmën e prirur ndaj privatësisë. Kur përdorni një veçori si drejtimet dhe navigimi, Light paguan për ta marrë atë logjikë privatisht për përdoruesit e saj. Kjo do të thotë që gjigantët e teknologjisë si Google nuk po gjurmojnë dhe ndajnë të dhënat tuaja kur përdorni këto lloj funksionesh. Përveç faktorit të ri të formës dhe ekranit OLED, kamera është shtesa më e dukshme. Nuk është në të njëjtin nivel me ato që gjenden në telefonat inteligjentë të nivelit të lartë si iPhone ose Google Pixel; në vend të kësaj, është një aparat fotografik me fokus qendror pa zmadhim që ndihet më shumë si një point-and-shoot. Shtypja e butonit të dedikuar të diafragmës me një shtypje gjysmë e fokuson foton dhe një shtypje e plotë nxjerr foton. Një veçori tjetër e re është rrota e lehtë, e cila ju lejon të rregulloni ndriçimin e ekranit duke rrotulluar një çelës kur jeni jashtë ose brenda, duke e bërë atë më të shndritshëm ose më të zbehtë.

 

Light

 

Telefoni më i madh tani ka më shumë breza antenash, kështu që këtë herë ka vetëm një model telefoni, jo të veçantë për Amerikën e Veriut dhe Evropën. Rreth anës së kutisë së telefonit është alumini, me plastikë të ricikluar që përbën grilën e altoparlantit në fund. Light Phone III ka altoparlantë më të mëdhenj për të dëgjuar muzikë ose podkaste ose për të përdorur altoparlantin. Butoni i ndezjes tani përfshin një ID të gjurmës së gishtit, duke e bërë më të thjeshtë hapjen dhe përdorimin e telefonit. Telefoni i aktivizuar me 5G përmban gjithashtu 6 GB RAM (nga 1 GB në Light Phone II), 128 GB memorie (nga 8 GB) dhe çipa më modernë Qualcomm. Ndërkohë, bateria, rreth dyfishi i madhësisë së versioneve të mëparshme.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0