Ky start-up përdori Inteligjencën Artificiale për të marrë një raund të “majmë” financimesh - Business Magazine Albania

Ky start-up përdori Inteligjencën Artificiale për të marrë një raund të “majmë” financimesh

Creative Fabrica me bazë në Amsterdam, një treg për dokumentat dixhitalë si posterat, shkronjat dhe grafika të printuara sipas kërkesës, ka mbledhur 61 milionë dollarë, duke përfituar nga bumi i fundit gjenerues i Inteligjencës Artificiale. Financimet e raundit janë një përzierje e borxhit dhe kapitalit; kompania nuk pranoi të thoshte se cila ishte përqindja e secilit.

Raundi, i cili vjen vetëm një vit pas Series A të startup-it, u drejtua nga firma franceze VC Alven, së cilës iu bashkua fondi i investimeve amerikane LionTree dhe MB VC Triple Point, me pjesëmarrjen e investitorëve ekzistues.

Çfarë bën Creative Fabrica?

I lançuar në vitin 2016, Creative Fabrica është një treg për asete dixhitale artistike, mjete dhe klasa master – nga shkronjat dhe posterat deri te qëndisjet, dizajnet e prera dhe veshjet me tegela. Ai operon si një treg për blerje, ashtu edhe si një shërbim abonimi, i cili gjeneron shumicën e të ardhurave.

Lexo edhe: Qëndrueshmëria jo “rritja e çmendur” ka më shumë rëndësi për biznesin tuaj. Strategjia e “Fintech” më të suksesshëm në Indonezi

Krijuesit mund t’i shesin produktet e tyre në treg – çdo aset merr pikë pasi të shkarkohet nga klientët. Projektuesit paguhen në fund të çdo muaji, bazuar në sasinë e pikëve që kanë marrë asetet e tyre.

Start-upi kohët e fundit lançoi një sërë mjetesh që përdorin një motorr gjenerues të Inteligjencës Artificiale të quajtur CF Spark për të lejuar krijuesit dhe projektuesit të gjenerojnë imazhe duke shprehur fillimisht tekstin. Në tre muajt e fundit klientët përdorën Spark për të gjeneruar mbi 15 milion imazhe; për krahasim, biblioteka e saj e rregullt ka 7 milionë produkte.

Creative Fabrica është tashmë në përdorim nga 4 milionë përdorues dhe ka mbi 150 mijë abonentë që paguajnë. Ajo shet produktet e saj në 175 vende, kryesisht në SHBA, Mbretërinë e Bashkuar, Kanada dhe Australi./ SIFTED 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0