Ky është emaili që përdori themeluesi i Factmata për të marrë një investim prej 500 000$ nga Mark Cuban - Business Magazine Albania

Ky është emaili që përdori themeluesi i Factmata për të marrë një investim prej 500 000$ nga Mark Cuban

Një themelues fillestar, ende pa asnjë produkt të prodhuar, fitoi një investim prej 500,000 dollarësh nga Mark Cuban duke i dërguar një email të ftohtë. Dhruv Ghulati, një Techstars dhe sipërmarrës First Alumn, është themeluesi i Factmata, inteligjenca artificiale e të cilit analizon përmbajtjet për paragjykime, gjuhë urrejtjeje etj. Misioni i tij është të luftojë dezinformimin në internet.

Katër vjet më parë, Ghulati krijoi kompaninë e tij me qendër në Londër, duke marrë një hua përreth 33,000 dollarë. Ai e dinte se do të kishte nevojë për më shumë se aq, kështu që së bashku me ekipin e tij u nisën për të mbledhur para nga disa “gjigantë” të Silicon Valley. Ata morën rreth 75,000 dollarë investime nga Google dhe Ghulati filloi t’u dërgonte emaile të ftohtë investitorëve të mundshëm me profile të lartë, të cilët kishin qenë shumë të zhurmshëm për problemin e dezinformimit në internet, veçanërisht pas zgjedhjeve presidenciale të vitit 2016. Cuban ishte shprehur për këtë çështje dhe ai njihet për leximin e emaile-ve të ftohta, kështu që Ghulati vendosi ta provonte me një email.

Lexo: Arsyet përse biznesi duhet të promovojë praktikat e punës, sidomos ato të paguarat

Funksionoi! Cuban investoi 250,000 dollarë menjëherë dhe 250,000 dollarë të tjerë nëntë muaj më vonë. Kohët e fundit, Ghulati ndau mesazhin që tërhoqi vëmendjen e Cuban me sipërmarrësin Martin Delaney për blogun e tij Themeluesit Hustle. Ky është teksti i plotë:

Kërkesë – Factmata

I dashur Z. Cuban,

Ndjesë për mesazhin e ftohtë. Unë jam themeluesi i një kompanie të mbështetur nga Google të quajtur Factmata që përdor inteligjencën artificiale për të kryer kontrollimin dhe referencimin e automatizuar të fakteve. Ne jemi një ekip prej tre studiuesish dhe shkencëtarësh të NLP me më shumë se 30 punime të botuara dhe të cituara brenda përpunimit të gjuhës, përgjigjes së pyetjeve dhe nxjerrjes së informacionit. Së fundmi jam duke mbledhur fonde nga njerëzit që kujdesen për problemin e keqinformimit në internet, duan të zvogëlojnë mosbesimin kundrejt medias dhe të ndryshojnë mënyrën se si konsumojnë përmbajtjen në internet. Do të kisha dëshirë t’ju tregoja më shumë rreth nesh nëse keni interes, veçanërisht duke pasur parasysh diskutimet tuaja të fundit publike në lidhje me këtë temë.

Shpresoj të dëgjoj nga ju së shpejti,

Dhruv

Për fat të mirë për cilindo që dëshiron investime nga Kubani, pronari miliarder i Mavericks ka shpjeguar shumë qartë se çfarë kërkon në një email të ftohtë dhe si të tërhiqni vëmendjen e tij në dy sekonda apo më shumë para se të kalojë në emailin tjetër (ai merr më shumë se 1000 email-e në ditë). Ghulati bëri pikërisht atë që Cuban thotë se dëshiron.

Lexo: 3 mësime sipërmarrjeje nga Bruce Lee

  1. Ai përdori postën elektronike.

Nëse jeni duke kontaktuar dikë për të kërkuar diçka, filloni të kuptoni se si ai person preferon të ndërveprojë. Në rastin e Cuban, ai ka thënë shumë herë se preferon kryesisht postën elektronike (dhe ndoshta mesazhet me tekst) sesa format e tjera të komunikimit.

Dërgimi i një emaili të ftohtë mund të jetë një mënyrë çuditërisht efektive për të arritur njerëzit, Delaney thotë se ai shpesh ka përdorur email-e të ftohtë për të arritur investitorët ose klientë të mundshëm teksa ndërton kompani të suksesshme. Ghulati thotë se ka funksionuar edhe me investitorë të tjerë.

  1. Ai doli drejt e në temë.

Kjo është diçka për të cilën Cuban insiston për shkak të sasisë së emaile-ve që merr dhe lexon. Nëse ai nuk e di saktësisht se për çfarë flet emaili juaj brenda dy sekondash, ai do të kalojë te tjetri. Fjalia e dytë i tregoi Cuban-it shpejt dhe qartë, saktësisht se çfarë duhej të dinte dhe pse Ghulati po kontaktonte me të.

  1. Ai iu qëndroi fakteve.

Duke pasur parasysh natyrën ambicioze të Factmata, fjalia tjetër ishte e shkëlqyer. Një mendje më e vogël do të kishte futur një ose dy komente në lidhje me natyrën shkatërruese të lajmeve të rreme. Kjo ishte e panevojshme sepse Cuban tashmë i kishte bërë të qarta ndjenjat e tij mbi këtë temë. Ghulati gjithashtu mund të jetë tunduar të shkruajë për potencialin e madh të produktit të tij për ta bërë internetin dhe botën një vend më të mirë. Kjo mund ta kishte zhgënjyer Cuban, ai nuk i pëlqen pretendimet mbi nivelin e lartë.

Kini parasysh se në atë kohë, Factmata nuk kishte ende një produkt. Kështu që Ghulati përdori me zgjuarsi fjalinë e tij të radhës për të dhënë dëshmi për idenë që ai dhe shokët e tij të skuadrës me të vërtetë mund të krijonin A.I. që do të identifikonte lajmet e rreme. Fraza “startup i mbështetur nga Google” në fjalinë e mëparshme e tregoi këtë gjithashtu.

Lexo: 3 mënyra se si startup-et mund të sjellin inovacion në një industri të gjërë

  1. Ai kërkoi të jepte më shumë informacion.

Kjo është mënyra më e mirë për të mbyllur email-et ose thirrjet e ftohta. Ghulati specifikoi se po kërkonte investitorë që kujdeseshin për këtë çështje. Por pyetja e tij aktuale ishte shumë modeste, ai thjesht donte t’i siguronte Cuban pak më shumë informacion. Gjatë rrugës, ai i bëri të ditur Cuban se i kishte kushtuar vëmendje asaj që Cubani thoshte.

Ghulati mori një përgjigje të shpejtë për të konfirmuar që po, ai mund të dërgonte më shumë informacion dhe kështu bëri. Edhe një herë, ai nuk e mbingarkoi Cuban. Emaili i tij ishte i shkurtër dhe shpjegoi në disa paragrafë se si do të funksiononte produkti dhe cilët botues dhe kompani të teknologjisë ishin të interesuar për të. Ai gjithashtu siguroi një provëz në mënyrë që Cuban ta rishikonte. 

Emaili i dytë bëri që Cuban të bënte atë që thotë se bën kur fillimisht është i interesuar për një projekt: “Unë thjesht filloj t’i nxis me shumë pyetje”,- tha ai në një podcast vitin e kaluar. Nëse Cuban i pëlqejnë përgjigjet, hapi tjetër mund të jetë kujdesi i duhur nga anëtarët e ekipit të tij dhe në varësi të asaj që zbulojnë, ai mund të përfundojë investimet, siç bëri me Factmata.

Nëse keni qenë skeptik në lidhje me dërgimin e postave elektronike të ftohta, histori si kjo e Ghulati duhet t’ju ndihmojnë të ndryshoni mendim. Delaney raporton se u deshën vetëm gjashtë email, duke përfshirë edhe atë fillestarin, përpara se Cuban të vendoste të investonte, që do të thotë se ato emaile sollën më shumë se 82,000 dollarë secili.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0