Kush e bëri të famshme vezën më të pëlqyer të Instagramit?

Kush e bëri të famshme vezën më të pëlqyer të Instagramit?


U desh vetëm një vezë. Një postim në Instagram që nuk mund të injorohej.

Mbrëmjen e datës 4 Janar, një burrë apo një grua po lexonte disa artikuj online, kur papritur po mendonte për 20 postimet më të pëlqyera në Instagram për vitin 2018. Këtu lindi dhe frymëzimi.

Lexoni: Fotografia e një veze është tani postimi më i pëlqyer në Instagram

“Mendova se do të ishte një eksperiment shumë interesant që duhet ta provojmë dhe të thyejmë rekordin me diçka shumë të thjeshtë,” tha Eugene Egg, personi misterioz që fshihet pas postimit të vezës i cili nuk pranon të ndajë identitetin e tij real. “Kjo më bëri të vendos për vezën. Mendova se veza do të ishte diçka qesharake dhe mund të rrëmbente fronin.”

Të hënën në mëngjes deri në orën 11:00, veza kishte kaluar 29 milionë pëlqime, duke u bërë kështu postimi më i pëlqyer në platformën e Instagram. Postimi eklipsoi foton e Kylie Jenner të publikuar në 6 Shkurt 2018, që mbante rekordin me 18 milionë pëlqime.

“Interneti është fantastik. Por këtë nuk e arrita unë, e bëri Egg Gang,” thotë Eugene Egg në intervistën e dërguar me email. “Haha, mos u mërzit Kylie. Çdo gjë është e drejtë në dashuri dhe në luftë.”

/Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0