Kubi i Rubikut dhe 7 mënyrat sesi të mësosh përmes tij rreth lidershipit

Kubi i Rubikut dhe 7 mënyrat sesi të mësosh përmes tij rreth lidershipit

Ndërsa vëzhgoni kubin e rubikut, duket sikur ai ju fton në një dyluftim dhe e pranoni atë pa u menduar. Dhe duke e vëzhguar bëhesh i vetëdijshëm për disa aspekte të udhëheqjes së ekipit që mund të mësojmë t’i zbatojmë.

1.Loja paraqet një qëllim të përbashkët

Bëhet fjalë për përafrimin e secilës fytyrë të kubit. Në ekip, ky përcaktohet si qëllim drejt asaj çfarë duam të arrijmë. Një ekip me objektiva të qarta dhe një frymë të fortë të lidershipit me ndikim, prodhon rezultate më të mira.

2.Secila pjesë është e ndryshme

Individualitetet përbëjnë të tërën. Secili mbledh dhe ka vlerë në marrjen e rezultatit përfundimtar. Roli i udhëheqësit dhe secilit anëtar është të vlerësojë këto ndryshime dhe të arrijë t’i pajtojë ato kur ka devijime në mënyrë që t’i ridrejtojë pa humbur nga syri objektivin përfundimtar.

3.Kubi është një sistem

Kubi nuk punon nëse një pjesë mungon, ka defekt ose është bllokuar, duke parandaluar veprimin. E njëjta gjë ndodh në ekipe. Në vetvete, lëvizja, sinergjia, strategjia dhe aftësia e udhëheqësit për të dhënë vrullin e duhur është ajo që do të sjellë rezultatin e pritur.

Lexo:Pse disa kompani i mbijetojnë pandemisë dhe të tjera jo? Një fjalë: ‘Mësueshmëria’

Kubi i Rubikut dhe 7 mënyrat sesi të mësosh përmes tij rreth lidershipit

4.Të gjitha pjesët janë të lidhura

Në kub, secila pjesë lidhet me të tjerat dhe kur lëvizin, ato prodhojnë një rezultat krejtësisht të ndryshëm. Është e njëjta gjë kur punoni së bashku me të tjerët, ku ndikimi individual ndikon tek të gjithë: çdo pjesë vlen. Kohezioni është thelbësor, sidomos në kohë konfuzioni, ku nuk dihet mirë se ku të lëvizim dhe është pikërisht ai bashkim që prodhon rezultatin, bazuar në besimin, kontributin, kreativitetin dhe bashkëpunimin.

5.Çdo lëvizje individuale ndikon në tërësi

Si në një ekip, performanca individuale është në përpjesëtim të drejtë me suksesin e të gjithë ekipit: kur shfaqen individë shumë të fortë, të përqendruar tek vetja dhe shkëputen nga ato që duhet të bëhen për të arritur objektivat, ekipet nuk punojnë dhe ato lodhen.

Lexo:Rëndësia e brendit dhe krijimi i tij

6.Pjesët drejtojnë njëra-tjetrën me të menduarit strategjik

Përmes lëvizjes dhe mendimit të përqëndruar në zgjidhje, dinamika e kubit ju fton të mësoni se si afërsia midis anëtarëve të një organizate ka një ndikim të drejtpërdrejt në mënyrën se si do të arrihet fundi. Sa i përket udhëheqësit, ai vëzhgon, analizon, ndjen dhe vepron duke drejtuar pjesët dhe duke i motivuar ato në rreshtimin që ai kërkon të arrijë.

7.Ingranazhet kanë nevojë për funksionim dhe komunikim optimal

Për të përfunduar këto shtatë ide udhëheqëse duke luajtur me kubin e Rubikut, një aspekt strategjik për funksionimin e duhur të çdo ekipi është komunikimi. Në vetvete, është një sistem që ka kode, simbole, paraqitje. Nëse verbali, joverbali, ritualet dhe rrjedha që qarkullon janë të përshtatshme, ekipi do të jetë në gjendje të arrijë më mirë qëllimin që ndjek. Përndryshe, performanca do të dëmtohet dhe për këtë arsye është e dobët.

Është një thënie që qarkullon në internet që thotë “Jeta është si një kub Rubik, ju e zgjidhni atë ose e komplikoni edhe më shumë”. Na fton të reflektojmë mbi rolin e drejtuesit dhe të secilit anëtar të ekipit dhe të pyesni veten: me pjesëmarrjen tuaj, a e bëni ekipin të rritet dhe të kontribuoni pozitivisht? Apo gjeneroni të kundërtën? Përgjigja është në secilën pjesë.

ENTREPRENEUR

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale