Rëndësia e brendit dhe krijimi i tij

Rëndësia e brendit dhe krijimi i tij

Rëndësia e brendit

Brendi është shumë më tepër sesa thjesht një logo ose një reklamë e vendosur mirë. Brendi është shumë më shumë se kaq. Ju duhet të bëni më shumë.

Çfarë është një brend?

E thënë thjesht, brendi juaj përcaktohet nga perceptimi i përgjithshëm i një klienti për biznesin tuaj. Themeluesi i Amazon, Jeff Bezos, thotë se: “Brendi juaj është ajo që njerëzit e tjerë thonë për ju kur nuk jeni ju prezent.” Pra, brendi juaj është reputacioni juaj!

Në tregun e sotëm, një brend i suksesshëm duhet të jetë konsistent në shumë aplikacione:

  • Mjedisi (pararoja ose zyra);
  • Shtypi kolateral, sinjalistikë, paketim;
  • Reklamim në internet;
  • Botimi i përmbajtjes;
  • Shitjet dhe shërbimi ndaj klientit.

Tani, ndërtimi i brendit është i thjeshtë? E vërteta është: brendi nuk ndërtohet brenda natës… apo edhe brenda disa muajsh. Ndërtimi i një brendi është padyshim një proces. Sidoqoftë, përpjekja e vazhdueshme e ndërtimit të brendit tuaj, do të rezultojë në krijimin e marrëdhënieve afatgjata me klientët tuaj. Kjo mund të çojë në një rritje të qëndrueshme të shitjeve, më shumë projekte, referime me gojë dhe avokim për produktet ose shërbimet tuaja. Brendi juaj përcaktohet nga perceptimi i përgjithshëm i një klienti për biznesin tuaj.

Çfarë është ndërtimi i brendit?

Përkufizimi i ndërtimit të brendit është të krijojë vetëdijen e të tjerëve për biznesin tuaj duke përdorur strategji dhe fushata të marketingut me qëllim krijimin e një imazhi unik dhe të qëndrueshëm në treg.

Përshtypje pozitive + duke qëndruar jashtë = suksesi i markës.

Në vitin 2020, përforcimi i imazhit tuaj të brendit mund të bëhet në mënyrë efektive përmes aktiviteteve të ndryshme të marketingut dixhital:

  • Përvoja e përdoruesit (d.m.th. faqja juaj e internetit);
  • SEO dhe Marketingu i përmbajtjes;
  • Marketingu i mediave sociale;
  • Marketingu me email;
  • Reklamimi i paguar (PPC).

Së bashku, këto kanale janë thelbësore për të fituar vetëdijen për brendin dhe rritjen e brendit.

Përgatiti: Denis Gafuri Sales Training

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0