Rëndësia e brendit dhe krijimi i tij

Rëndësia e brendit dhe krijimi i tij

Rëndësia e brendit

Brendi është shumë më tepër sesa thjesht një logo ose një reklamë e vendosur mirë. Brendi është shumë më shumë se kaq. Ju duhet të bëni më shumë.

Çfarë është një brend?

E thënë thjesht, brendi juaj përcaktohet nga perceptimi i përgjithshëm i një klienti për biznesin tuaj. Themeluesi i Amazon, Jeff Bezos, thotë se: “Brendi juaj është ajo që njerëzit e tjerë thonë për ju kur nuk jeni ju prezent.” Pra, brendi juaj është reputacioni juaj!

Në tregun e sotëm, një brend i suksesshëm duhet të jetë konsistent në shumë aplikacione:

  • Mjedisi (pararoja ose zyra);
  • Shtypi kolateral, sinjalistikë, paketim;
  • Reklamim në internet;
  • Botimi i përmbajtjes;
  • Shitjet dhe shërbimi ndaj klientit.

Tani, ndërtimi i brendit është i thjeshtë? E vërteta është: brendi nuk ndërtohet brenda natës… apo edhe brenda disa muajsh. Ndërtimi i një brendi është padyshim një proces. Sidoqoftë, përpjekja e vazhdueshme e ndërtimit të brendit tuaj, do të rezultojë në krijimin e marrëdhënieve afatgjata me klientët tuaj. Kjo mund të çojë në një rritje të qëndrueshme të shitjeve, më shumë projekte, referime me gojë dhe avokim për produktet ose shërbimet tuaja. Brendi juaj përcaktohet nga perceptimi i përgjithshëm i një klienti për biznesin tuaj.

Çfarë është ndërtimi i brendit?

Përkufizimi i ndërtimit të brendit është të krijojë vetëdijen e të tjerëve për biznesin tuaj duke përdorur strategji dhe fushata të marketingut me qëllim krijimin e një imazhi unik dhe të qëndrueshëm në treg.

Përshtypje pozitive + duke qëndruar jashtë = suksesi i markës.

Në vitin 2020, përforcimi i imazhit tuaj të brendit mund të bëhet në mënyrë efektive përmes aktiviteteve të ndryshme të marketingut dixhital:

  • Përvoja e përdoruesit (d.m.th. faqja juaj e internetit);
  • SEO dhe Marketingu i përmbajtjes;
  • Marketingu i mediave sociale;
  • Marketingu me email;
  • Reklamimi i paguar (PPC).

Së bashku, këto kanale janë thelbësore për të fituar vetëdijen për brendin dhe rritjen e brendit.

Përgatiti: Denis Gafuri Sales Training

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0