Konsumatorët do goditen nga çmime edhe më të larta. Ekspertët: “Ndodh një herë në 20 vite” - Business Magazine Albania

Konsumatorët do goditen nga çmime edhe më të larta. Ekspertët: “Ndodh një herë në 20 vite”

Konsumatorët

Konsumatorët anembanë botës do të presin çmime edhe më të larta për artikujt e përditshëm, për shkak të vështirësive në zinxhirin e furnizimit, paralajmëroi kompania gjigande e ushqimit “Unilever Plc”.

“Edhe për të paktën 12 muaj të tjerë do të jemi në një situatë me presione inflacioniste”, tha CEO i “Unilever” Alan Jope në një intervistë për Bloomberg. “Është një mjedis inflacionist që ndodh një herë në dy dekada”.

Kompanitë po përballen me një kombinim të tmerrshëm sfidash, duke filluar nga zinxhirët e furnizimit, deri tek kostot më të larta për energjinë, lëndët e para, paketimin dhe transportin.

Ndërsa shumica e prodhuesve të mallrave të konsumit që raportuan rezultatet këtë javë shprehën besimin se ata do të jenë në gjendje të kufizojnë goditjet afatgjata në fitime, kjo do të thotë se kostot do të kalojnë te konsumatorët, duke zvogëluar të ardhurat e tyre që përkojnë edhe me afrimin e Krishtlindjes.

Në SHBA, inflacioni është përshpejtuar me shpejtësi në nivelin më të fortë që nga viti 2008. Në të gjithë ekonomitë e zhvilluara, zhbalancimet e ofertës dhe kërkesës pas pandemisë e kanë shtyrë normën mbi 4% për herë të dytë në dy dekadat e fundit.

Kthimi i fuqisë së çmimeve shënon një ndryshim rrënjësor në ekonominë globale dhe përbën një sfidë të re për bankierët qendrorë pas vitesh duke nënvlerësuar objektivat e inflacionit. Ata po përpiqen të kuptojnë nëse duhet të shpejtojnë heqjen e stimujve nga ekonomitë e rrënuara nga pandemia, apo të qëndrojnë në këmbë sepse rritja e çmimeve është e përkohshme.

Burimi: Bloomberg 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0