Kompania suedeze IKEA do të investojë në Serbi - Business Magazine Albania

Kompania suedeze IKEA do të investojë në Serbi


Kompania suedeze e shitjeve me pakicë IKEA ka në plan të investojë deri në 80 milionë euro (84.4 milionë dollarë) në ndërtimin e një parku retail-i në Beograd. Ai do të ndërtohet në afërsi të dyqanit të parë të IKEA-s që është ende në ndërtim e sipër.

IKEA aktualisht ka një staf prej 50 vetash në Serbi dhe në Janar ose Shkurt ka në plan të rrisë numrin e të punësuarve në 250. Qeveria e Serbisë është në bisedime me IKEA-n për shitjen e parcelave të tjera të tokës.

Kompania suedeze nisi ndërtimin e dyqanit me vlerë 70 milionë euro në Prill të vitit të kaluar dhe parashikon ta përfundojë në Qershor 2017. Sipërfaqja prej 35,300 metra katror ku do të ngrihet parku gjendet afër autostradës Beograd-Nish.

Në Janar, qeveria serbe tha se IKEA parashikon të investojë një total prej 300 milion eurosh. IKEA po planifikon të hapë dy dyqane në Beograd dhe një në Nish, Novi Sad dhe në një vend të papërcaktuar ende në Serbinë qendrore.

IKEA është e pranishme në Kroaci, Rumani dhe Bullgari. Kompania synon të ketë një total prej 13 dyqanesh në rajon deri në vitin 2025. Përveç Beograd-it, po planifikon të hapë rrjet edhe në Lubjanë dhe Bukuresht, vitin e ardhshëm.

Burimi: monitor.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0