Pas krijimit të “robot dog”, Xiaomi tashmë vjen me një tjetër risi, makinën me te fundit, në një linjë të gjatë të kompanive të elektronikës së konsumit që kërkojnë të lënë një shenjë në hapësirën e automobilave, duke përfshirë Sony dhe Apple.
Ndryshe nga të tjerët, SU7 – “full-size high-performance eco-technology sedan” , ka një afat kohor të përafërt të lëshimit, me plane për të mbërritur në Kinë në një moment të vitit të ardhshëm.
Kompania është shprehur:
“Produkti i parë i Xiaomi EV – Xiaomi SU7 i shumëpritur, pozicionohet si një “full-size high-performance eco-technology sedan” që shtyn kufijtë në performancë, integrimin e ekosistemit dhe hapësirën inteligjente celulare. Krahas dizajnit Xiaomi SU7, Xiaomi ka zhvilluar 5 teknologjitë kryesore të EV: E-Motor, Bateria e Integruar CTB, Xiaomi Die-Casting, Xiaomi Pilot Autonomous Driving dhe Smart Cabin. I mbështetur nga një investim monumental prej mbi 10 miliardë CNY, dhe një ekip global prej më shumë se 3,400 inxhinierësh dhe 1,000 ekspertësh teknikë në fushat kryesore, Xiaomi ka prodhuar një automjet të jashtëzakonshëm.”
Përtej këtyre gjërave, kompania nuk po ofron shumë specifika rreth automjetit. Xiaomi refuzon kërkesat për t’u ulur me një përfaqësues për t’i gërmuar gjërat pak më tej. Në vend të kësaj, kompania preferon t’a mbajë informacionin të kufizuar.
Kompania ka deklaruar se, SU7 është një makinë dhe me pamje të këndshme, ngjyrë blu. Ajo është e parkuar brenda kabinës MWC të Xiaomi mbi një platformë rrotulluese për të gjithë të interesuarit.
Kompania gjithashtu ka punuar në “HyperOS” për vite, është një lloj sistemi operativ për t’i sunduar të gjithë. Prandaj, fokusi i MWC-së (Mobile World Congress) së tij këtë vit është “Human x Car x Home”, ose “Redefining connectivity”.
Më shumë se thjesht një avancim teknologjik me burim të hapur, Xiaomi HyperOS përmban inovacion të nivelit të sistemit të krijuar për të nxitur bashkëpunimin e papenguar ndërmjet pajisjeve dhe për të siguruar operacione të qëndrueshme në të gjithë zonat e platformës së integruar të jetës inteligjente të Xiaomi. Si themeli i ekosistemit inteligjent “Human x Car x Home”, integron mbi 200 kategori produktesh që përfshijnë 600 milionë pajisje globale dhe mbulojnë më shumë se 95% të skenarëve të përdoruesve.
Kompania thotë se po punon me prodhues të palëve të treta, zhvillues dhe partnerë të tjerë për të përmbushur disa nga ato premtime të larta.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.