Kjo është makina e parë elektrike e Xiaomi, SU7 - Business Magazine Albania

Kjo është makina e parë elektrike e Xiaomi, SU7

Xiaomi SU7

Pas krijimit të “robot dog”, Xiaomi tashmë vjen me një tjetër risi, makinën me te fundit, në një linjë të gjatë të kompanive të elektronikës së konsumit që kërkojnë të lënë një shenjë në hapësirën e automobilave, duke përfshirë Sony dhe Apple.

Ndryshe nga të tjerët, SU7 – “full-size high-performance eco-technology sedan” , ka një afat kohor të përafërt të lëshimit, me plane për të mbërritur në Kinë në një moment të vitit të ardhshëm.

 

Xiaomi car

 

Kompania është shprehur:

“Produkti i parë i Xiaomi EV – Xiaomi SU7 i shumëpritur, pozicionohet si një “full-size high-performance eco-technology sedan” që shtyn kufijtë në performancë, integrimin e ekosistemit dhe hapësirën inteligjente celulare. Krahas dizajnit Xiaomi SU7, Xiaomi ka zhvilluar 5 teknologjitë kryesore të EV: E-Motor, Bateria e Integruar CTB, Xiaomi Die-Casting, Xiaomi Pilot Autonomous Driving dhe Smart Cabin. I mbështetur nga një investim monumental prej mbi 10 miliardë CNY, dhe një ekip global prej më shumë se 3,400 inxhinierësh dhe 1,000 ekspertësh teknikë në fushat kryesore, Xiaomi ka prodhuar një automjet të jashtëzakonshëm.”

Përtej këtyre gjërave, kompania nuk po ofron shumë specifika rreth automjetit. Xiaomi refuzon kërkesat për t’u ulur me një përfaqësues për t’i gërmuar gjërat pak më tej. Në vend të kësaj, kompania preferon t’a mbajë informacionin të kufizuar.

Kompania ka deklaruar se, SU7 është një makinë dhe me pamje të këndshme, ngjyrë blu. Ajo është e parkuar brenda kabinës MWC të Xiaomi mbi një platformë rrotulluese për të gjithë të interesuarit.

 

Xiaomi car

 

Kompania gjithashtu ka punuar në “HyperOS” për vite, është një lloj sistemi operativ për t’i sunduar të gjithë. Prandaj, fokusi i MWC-së (Mobile World Congress) së tij këtë vit është “Human x Car x Home”, ose “Redefining connectivity”.

Specifikat e HyperOS janë gjithashtu në gjuhën e marketingut në këtë moment. Këtu është Xiaomi përsëri.

Kalimi i Xiaomi nga “Smartphone x AIoT”, ekosistemi inteligjent “Human x Car x Home” bashkon pa probleme pajisjet personale, produktet e shtëpisë inteligjente dhe makinat. Kjo lehtëson lidhjen pa probleme të pajisjeve harduerike, koordinimin në kohë reale dhe përparimet e drejtimit, si dhe bashkëpunimin me partnerët e industrisë. I projektuar me një vizion për t’u përshtatur me nevojat e të gjithëve, ky ekosistem proaktiv është krijuar për t’u përshtatur pa probleme me nevojat aktuale dhe të ardhshme.

Më shumë se thjesht një avancim teknologjik me burim të hapur, Xiaomi HyperOS përmban inovacion të nivelit të sistemit të krijuar për të nxitur bashkëpunimin e papenguar ndërmjet pajisjeve dhe për të siguruar operacione të qëndrueshme në të gjithë zonat e platformës së integruar të jetës inteligjente të Xiaomi. Si themeli i ekosistemit inteligjent “Human x Car x Home”,  integron mbi 200 kategori produktesh që përfshijnë 600 milionë pajisje globale dhe mbulojnë më shumë se 95% të skenarëve të përdoruesve.

Kompania thotë se po punon me prodhues të palëve të treta, zhvillues dhe partnerë të tjerë për të përmbushur disa nga ato premtime të larta.

techcrunch.com

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0