Kjo është formula fituese për fillimin e një podcast të suksesshëm, sipas një analize të re - Business Magazine Albania

Kjo është formula fituese për fillimin e një podcast të suksesshëm, sipas një analize të re

Podcast

Podcasting është një industri prej 25 miliardë dollarësh , dhe podcast-et kryesore kanë shumë të përbashkëta, nga gjatësia në numrin e episodeve për të mbuluar artin. Tani një studim i ri nga kompania softuerike Podcastle vë në dukje këto ngjashmëri për të ndihmuar të rinjtë në këtë fushë dhe ata me përvojë të kenë një mundësi më të mirë për të prodhuar një shfaqje të suksesshme.

Studimi i fokusuar në SHBA përdori grafikët e Apple Podcast për të gjetur podcast-et më të mira dhe më pas studioi të dhënat me vlerë të një jave, duke filluar nga 15 prilli. Podcastle gjithashtu anketoi 1000 dëgjues të podcast-eve për t’i shtuar gjetjeve. Studimi zbuloi se “fitimi” është arsyeja kryesore që amerikanët duan të fillojnë një podcast këtë vit, dhe mund të jetë një nxitim anësor fitimprurës.

Ja çfarë tjetër tregoi studimi për podcast-et më të mira dhe dëgjuesit që preferojnë.

Çfarë kanë të përbashkët podcast-et kryesore?

Studimi zbuloi se kohëzgjatja mesatare e një podcast-i më të mirë ishte 65 minuta. Prej tyre, 68% përdorën formatin më të njohur, një intervistë, ndërsa 20% përdorën formatin e dytë më të njohur, një shpjegim të thellë teme.

10 zhanret më të suksesshme, sipas radhës, janë shoqëria dhe kultura, komedia dhe humori, krimi i vërtetë, lajmet, arsimi, biznesi, shëndeti dhe mirëqenia, përmirësimi, zhvillimi personal dhe dokumentari.

Top 50 podcast-et më të suksesshme kishin prezantues që flisnin mesatarisht 174 fjalë në minutë. Prezantimet e podcast-it për këta interpretues më të mirë varionin nga 30 deri në 59 sekonda, me gjysmën e të cilave shtonin një reklamë në hyrje. Shumica e 50 podcast-eve më të mira (60%) kishin më shumë se një host. Gati 3 në 4 nga 50 podcast-et më të mira kishin të paktën një të ftuar në emision.

Për artin e kopertinës, 50 që ishin në krye kishin më shumë ngjyra të zeza dhe blu në kopertinën e tyre se çdo ngjyrë tjetër dhe 52% e kopertinës nuk kishte një foto të hostit. Megjithëse çdo kopertinë e podcast-it përdorte një font unik, vetëm 38% përdorën font të theksuar.

Shumica e njerëzve që duan të fillojnë një podcast motivohen nga fitimet e mundshme (34%), ose nga rruga që u jep atyre të shprehin kreativitetin e tyre (26%).

Kush dëgjon podcast-et?

Dëgjuesit e podcast-eve janë rritur me gati 70% që nga viti 2019 dhe ka më shumë se tre milionë podcast-e aktive globalisht, sipas Podcastle. Shumica e dëgjuesve  (64%) zakonisht përshtaten në Spotify, me 34% që zgjedhin Apple Podcast. Një përqindje më e vogël (6%) përdor YouTube Music. Shumica treguan se u kthyen në një emision, sepse drejtuesit ose të ftuarit ishin argëtues (69%) dhe ofruan informacione, ose perspektiva të reja (70%). Ekspertiza e një hosti në një temë të caktuar bëri që 36% e dëgjuesve të ktheheshin. Shumica e dëgjuesve të podcast-it po bëjnë diçka tjetër gjatë akordimit. Mbi 1 në 4 dëgjues (28%) ishin duke gatuar ose duke bërë punë dhe më shumë se 1 në 5 (22%) po udhëtonin për në punë ose në shkollë.

Dëgjuesit treguan se gjërat më të mëdha që hostet e podcast-it duhet të shmangin janë përfshirja e shumë reklamave, ose cilësia e dobët e audios. Gati gjysma e të gjithë dëgjuesve të anketuar thanë se cilësia e dobët e zërit i bëri ata të ndalonin së dëgjuari.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0