Kjo është formula fituese për fillimin e një podcast të suksesshëm, sipas një analize të re - Business Magazine Albania

Kjo është formula fituese për fillimin e një podcast të suksesshëm, sipas një analize të re

Podcast

Podcasting është një industri prej 25 miliardë dollarësh , dhe podcast-et kryesore kanë shumë të përbashkëta, nga gjatësia në numrin e episodeve për të mbuluar artin. Tani një studim i ri nga kompania softuerike Podcastle vë në dukje këto ngjashmëri për të ndihmuar të rinjtë në këtë fushë dhe ata me përvojë të kenë një mundësi më të mirë për të prodhuar një shfaqje të suksesshme.

Studimi i fokusuar në SHBA përdori grafikët e Apple Podcast për të gjetur podcast-et më të mira dhe më pas studioi të dhënat me vlerë të një jave, duke filluar nga 15 prilli. Podcastle gjithashtu anketoi 1000 dëgjues të podcast-eve për t’i shtuar gjetjeve. Studimi zbuloi se “fitimi” është arsyeja kryesore që amerikanët duan të fillojnë një podcast këtë vit, dhe mund të jetë një nxitim anësor fitimprurës.

Ja çfarë tjetër tregoi studimi për podcast-et më të mira dhe dëgjuesit që preferojnë.

Çfarë kanë të përbashkët podcast-et kryesore?

Studimi zbuloi se kohëzgjatja mesatare e një podcast-i më të mirë ishte 65 minuta. Prej tyre, 68% përdorën formatin më të njohur, një intervistë, ndërsa 20% përdorën formatin e dytë më të njohur, një shpjegim të thellë teme.

10 zhanret më të suksesshme, sipas radhës, janë shoqëria dhe kultura, komedia dhe humori, krimi i vërtetë, lajmet, arsimi, biznesi, shëndeti dhe mirëqenia, përmirësimi, zhvillimi personal dhe dokumentari.

Top 50 podcast-et më të suksesshme kishin prezantues që flisnin mesatarisht 174 fjalë në minutë. Prezantimet e podcast-it për këta interpretues më të mirë varionin nga 30 deri në 59 sekonda, me gjysmën e të cilave shtonin një reklamë në hyrje. Shumica e 50 podcast-eve më të mira (60%) kishin më shumë se një host. Gati 3 në 4 nga 50 podcast-et më të mira kishin të paktën një të ftuar në emision.

Për artin e kopertinës, 50 që ishin në krye kishin më shumë ngjyra të zeza dhe blu në kopertinën e tyre se çdo ngjyrë tjetër dhe 52% e kopertinës nuk kishte një foto të hostit. Megjithëse çdo kopertinë e podcast-it përdorte një font unik, vetëm 38% përdorën font të theksuar.

Shumica e njerëzve që duan të fillojnë një podcast motivohen nga fitimet e mundshme (34%), ose nga rruga që u jep atyre të shprehin kreativitetin e tyre (26%).

Kush dëgjon podcast-et?

Dëgjuesit e podcast-eve janë rritur me gati 70% që nga viti 2019 dhe ka më shumë se tre milionë podcast-e aktive globalisht, sipas Podcastle. Shumica e dëgjuesve  (64%) zakonisht përshtaten në Spotify, me 34% që zgjedhin Apple Podcast. Një përqindje më e vogël (6%) përdor YouTube Music. Shumica treguan se u kthyen në një emision, sepse drejtuesit ose të ftuarit ishin argëtues (69%) dhe ofruan informacione, ose perspektiva të reja (70%). Ekspertiza e një hosti në një temë të caktuar bëri që 36% e dëgjuesve të ktheheshin. Shumica e dëgjuesve të podcast-it po bëjnë diçka tjetër gjatë akordimit. Mbi 1 në 4 dëgjues (28%) ishin duke gatuar ose duke bërë punë dhe më shumë se 1 në 5 (22%) po udhëtonin për në punë ose në shkollë.

Dëgjuesit treguan se gjërat më të mëdha që hostet e podcast-it duhet të shmangin janë përfshirja e shumë reklamave, ose cilësia e dobët e audios. Gati gjysma e të gjithë dëgjuesve të anketuar thanë se cilësia e dobët e zërit i bëri ata të ndalonin së dëgjuari.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0