Giveway, pse JO? - Business Magazine Albania

Giveway, pse JO?

Në episodin e fundit të podcastit “TEKNOCAST nga Tomi Kallanxhi” u diskutua tema e Giveway-ve, një metodë që po përdoret shumë së fundmi nga bizneset dhe sidomos nga infuencerat.

Po sa efektive është kjo metodë?

E ftuara Adela Kallanxhi, nga Big Media Expert, e konsideron Giveway si një metodë të mirë dhe efektive për të sjellë vizitorë të rinj në faqe, por duhet të dimë se si ta përdorim këtë metodë në mënyrë që mos të bëjë efektin e kundërt. Bizneset paguajnë minimalisht 1000 euro për tu bërë pjesë e këtyre fushatave, por benefitet nga ky veprim janë shumë të vogla, për mos të thënë që nuk ka benefite në të shumtat e rasteve.

“Gjërat nuk duhen parë në një afat të shkurtër, por me një qëllim më afatgjatë”- thotë Adela dhe përmend faktin se marketerëve mund edhe tu vihen objektiva absurde nga drejtuesit e kompanive dhe ata detyrohen të zgjedhin Giveway si një alternativë të shpejtë rritjeje numrash. Edhe për Influencerat kjo mënyrë nuk është e duhura për të bashkëpunuar me bizneset, sepse mund të ndikojë për keq në audiencën e tyre.

A janë të informuar sa duhet kompanitë për mënyrat e marketingut në mediat sociale?

Tomi Kallanxhi thotë se mund të jetë me vlerë realizimi i trajnimeve në këtë fushë. Duke qënë se mediat sociale janë tashmë në qendër të vëmendjes për efektivitetin që kanë, duhet patjetër që të mësohet më shumë për to.

Podcastin e plotë mund ta dëgjoni këtu

Ka 3 mënyra se si realizohen giveway-t dhe një nga mënyrat më të mira për të rritur audiencën tonë në mediat sociale është bashkëpunimi me influencerat, por duhet të kemi kujdes në zgjedhjen e tyre. Që të realizojmë objektivin tonë duhet të investojmë në mënyrë të zgjuar duke zgjedhur personat e duhur me target-audiencën që ne synojmë.Podcastin e plotë mund ta dëgjoni këtu

Rritja eksponenciale e numrave në rrjetet sociale nuk është efektive, duhet më shumë të fokusohemi në rritjen organike duke patur në fokus klientin dhe shitjet. Është e rëndësishme që ju të keni një databazë për klientët tuaj, të dini se kush janë dhe pse blejnë te ju. Kjo është më e rëndësishme sesa numrat në mediat sociale.

Këto dhe shumë këshilla të vlefshme rreth marketingut dixhital do t’i gjeni në këtë episod të cilin mund ta dëgjoni këtu

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0