Kina mbyll dyqanet e Apple iBooks dhe iTunes Movies - Business Magazine Albania

Kina mbyll dyqanet e Apple iBooks dhe iTunes Movies


Sipas asaj çfarë raporton TechSot.al, dyqanet Apple iBooks dhe iTunes Movies u mbyllën në Kinë javën e kaluar. Shërbimet si Apple Pay dhe Apple Music ende veprojnë tani për tani, dhe zëdhënësja për shtyp e Apple u shpreh se “Apple shpreson të vëjë librat dhe filmat në dispozicion përsëri për klientët tanë në Kinë sa më shpejt të jetë e mundur.”

Qeveria kineze është e njohur për kontrollin dhe censurën e mediave dhe për favorizimin e kompanive kineze teknologjike mbi ato amerikane, diçka që ka ndikuar negativisht në shtitjet e kompanive si IBM, Qualcomm, dhe Microsoft. Apple është përpjekur shumë gjatë viteve të fundit për të përmirësuar shitjet e saj në Kinë, sidomos sa i përket marrëveshjes me kompaninë më të madhe të telekomunikacionit China Mobile, e cila solli iPhone-in në Kinë në vitin 2014.

Kina është aktualisht tregu i dytë më i madh i Apple pas Amerikës, dhe ka qenë territori më i shpejtë në rritje në të cilin Apple bën biznes. Çdo lëvizje nga qeveria kineze për të bërë platformat e Apple më pak tërheqëse mund të dëmtojë rritjen e Apple në një vit ku shitjet e iPhone priten tashmë të jenë në dysheme.

 

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0