Kina gjobit AliBaba me 2.8 miliardë dollarë për monopolizim të tregut online - Business Magazine Albania

Kina gjobit AliBaba me 2.8 miliardë dollarë për monopolizim të tregut online

Kina gjobiti me 2.8 miliardë dollarë kompaninë AliBaba pas një hetimi antimonopolistik ku doli se kompania kishte abuzuar me dominancën e saj në treg.

Gjoba prej 18.5 Juan është trefish më e madhe se ajo që qe vendosur në vitin 2015 kompanisë amerikane Qualcom, që atëherë llogaritej sa 4% i të ardhurave të AliBaba. Kompania tashmë do të fillojë me kontrollet dhe, mbrojtjet e tregtarëve dhe klientëve. Shifra që duhet të pagujë AliBaba është sa 12% e të ardhurave fiskale vjetore për të.  Pekini duket i vendosur për të dëmtuar gjigandët e internetit në vend. Më tej thuhet se po shqyrtohet goditja e pjesës tjetër të “perandorisë” së Jack Ma,si  bizneset e huazimit të konsumatorëve të Ant Group Co. dhe zotërimet që ka në media.

Administrata shtetërore për rregullimin e tregut në Kinë u shpreh se AliBaba ka përdorur të dhëna dhe algoritme për të përforcuar pozicionim e saj në treg dhe për të marrë avantazh konkurrues.

Kompanisë i duhet të ndryshojë një mori rregullash dhe praktikash mbi ekskluzivitetin tregtar, për të cilën kritikët mendojnë se kjo gjë  e bëri atë kompaninë më të madhe e-commerce.

”Ngjarja po gjen hapësirë në media dhe kështu paralajmërohen dhe pjesa tjetër e bizneseve që nuk duhet të bëjnë veprime të tilla,”- u shpreh drejtoresha e Univeristetit për Drejtësi në Kinë.

“Është një gur që vret dy zogj.”

Praktika e AliBaba për të zgjedhur “një nga dy” mbi tregtarët, imponon dhe kufizon . Mbyll konkurrencën në tregun e pakicës në internet.

“Fushata” kundër AliBaba qe publike që kur drejtuesi Ma, foli kundër qasjeve të qeverisë kineze mbi sektorin financiar. Që atëherë  nisi një  breshëri sulmesh ndaj kompanisë që si duket, po cënon miliarderët e qeverisë.

Rregullatorët e shohin me shqetësim faktin që kompania tregtare mund të ndikojë dhe në diskursin publik, duke sugjeruar marrjen e hapësirave mediatike që ka AliBaba. South China Media Post, gazeta më e rëndësishme që përkthehet dhe në gjuhën angleze.

Drejtori i Përgjithshëm i kompanisë u shpreh se ata do ta paguajnë dhe do ta pranojnë gjobën. Ndërkohë, në gazetën qeveritare të Kinës shkruhet se gjoba është për përmirësimi dhe është një lloj “dashurie”.

BLOOMBERG

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0